Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WordPress Til E-Shop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:30

Hej Thomas

Det er sku super fedt, det er noget som jeg tror mange vil kunne bruge. Har du nogle eksempler hvor det er i brug idag

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 09
Skrevet kl. 10:31

Ikke pt, har lige opdaget det så skal lige researche lidt mere, holder jer opdateret ;-)

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er såmænd et "gammelt" plugin til Wordpress.. ,måske også det bedste webshop plugin... men pt, så mangler der et betalingsmodul til det plugin, som gør at du kan snakke sammen med en dansk betalingsgateway... en lang historie kort - så kan du lige nu IKKE få dankort i din webshop, hvis du bruger det plugin.. :-)

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 09
Skrevet kl. 11:56

Ok :-) Du skriver hvis jeg bruger "det" plugin betyder det at der er et andet man kan bruge istedet ?

Og at det ikke kan snakke sammen med et dansk gateway, betyder det at man godt ville kunne bruge det hvis ens forretning eks. var registreret i england etc. ?

Mvh

Thomas

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 12:15

der findes ikke nogle komplette webshops wordpress plugins, der tager imod dankort...

du kan sagtens bruge det selvom du bor i danmark - du vil bare ikke kunne modtage dankort... heller ikke selvom du boede i guatamala :-)

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 09
Skrevet kl. 12:54

Ok :-)

Så hvis man har en hjemmeside der sælger et eller andet, eks. en e-bog etc. som man ønsker betaling for, kan man så på ingen måde gøre brug af WP ?

Her tænker jeg at WP er jo ret brugervenligt for at man selv kan rette, tilpasse osv. hvilket jo ville være en fordel når man skal teste opsætning, tekster etc. på sin side for at se hvad der konverterer bedst  :-)

Igen Mange Tak.

Thomas

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 13:37

Hvis du kan har meget få produkter, så kunne du overveje PayPal i stedet.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 14:29

Jo jo... du kan godt bruge Wordpress til at sælge produkter.. hvis du kun har en enkelt ebog, skulle du måske overveje at kontakte Forlaget Myll, som udgiver og sælger ebøger for forfattere.... De har allerede hele setup'et til at sælge ebøger... (tager selvfølgelig lidt procenter, men bare at få dankort og mastercard til en webshop løber hurtigt op i mange tusinde kroner)...

Hos Forlaget Myll får din ebog også sin helt egen Wordpress blog, som du kan bruge til markedsføringen af den.... to fluer med et smæk ;-)

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 09
Skrevet kl. 19:52

Havde jeg en e bog ville jeg måske osse gøre det ;-) og det kan da nemt være at jeg gør en dag...Men det handler om noget software, som starter med et enkelt produkt og så må tiden jo vise hvad der sker :-)

Ved du hvor man kan finde info om hvordan man sætter sin WP Site op til at sælge produkter ? og hvad er mange tusinde kroner egentligt ? ;-)

Igen mange tak

Thomas

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)