Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Julegavesalg

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 5. May 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

12.00 Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE

Et af mine sommerferieprojekter denne sommer er at lægge en plan for julegavesalget. Jeg har mine bøger hos en sælger, der håndterer julegaveindkøb for en række større virksomheder, men hvis jeg kunne få noget direkte salg til nogle virksomheder, der mangler en sjov firmajulegave, kunne det jo give lidt bonus på bundlinjen.

Derfor vil jeg høre om der er nogen her i forummet, der vil dele lidt ud af jeres ekspertise. Hvordan gør I? Kold kanvas? Direct mail? Hvordan finder I relevante virksomheder – slår op i ”telefonbogen”, på nettet eller tager rundt i lokalområdet? Og kan det overhovedet betale sig selv at gå efter den personlige kontakt eller skal man hellere forsøge at komme ind hos flere profilgave-sælgere?

Jeg håber der er nogen, der vil hjælpe lidt på vej.

De bedste hilsner

Marie

Fra Århus
Tilmeldt 5. May 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 10:36

Undrer mig over, om jeg har formuleret spørgsmålet forkert eller om der slet ikke er nogen der har input?

/Marie

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 11:19

Hej Marie,

Har ikke input, men abonnerer spændt på tråden Big Smile

Michael

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Apr 08
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 22:30

Hej Marie, jeg har god erfaring med at afsætte julegaver igennem telefonenen - naturligvis understøttet af lækre pdf'er og salgsmails + diverse kampagnesammensætningern... MEN det drejede sig om, at vi sammensatte et begrænset udvalg på omring 15 forskellige gaver, som vi tilbød over telefonenen for at gøre det let og overskueligt, hvilket er et "must" når det foregår pr. telefon.

I dit tilfælde hvor det (så vidt jeg kan forstå) drejer sig om kun 1 produkt skal du helt klart gå efter at lave nogle attraktive re-seller modeller for eks. firmaer, som arbejder med julegaver til firmaer (jeg har en rigtigt god kontakt, hvis du er interesseret ;-)

Du er velkommen til at skrive til mig på henrik@aarhusmarketing.dk

Mvh.

Henrik

www.aarhusmarketing.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)