Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny opfindelse - Hjælp!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle.

Da jeg skulle til at sove i nat, fik jeg en helt ny og genial idé. Jeg vil dog ikke afsløre den her. Men vil rigtig gerne drøfte tingene med en der har styr på teknologi og som evt. kan gå ind i det og udvikle det sammen med mig.

Er der nogen der kender nogle?. Og det skal være på prof niveau?

Mvh

Maja

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Måske du skulle være bare en smule mere præcis i din søgen. Det fremgår ik hva det er for en slags person eller hvilke kompetancer du søger...

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 15:47

Jeg tror det vil være nemmere, hvis du kom med flere detaljer!

Jeg har eksempelvis en del viden om mobiltelefoni!

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:04

Jeg har udviklet alt fra Kortlæsere til NovoLet insulinpen til testudstyr.... og det er hovedsagelig mekanik.

Så du bliver nødt til at være meget mere specifik. Er det hovedsagelig mekanisk? Er der elektronik i? Er der software i?

Aller vigtigst: Prøv at Google din ide inden du gør mere.

På det stadie du er i lige nu er det ca. 99.8% sikkert at nogen andre har fået ideen før dig og hvis den er god, at de også allerede udnytter det forretningsmæssigt. Husk også at søge på engelsk...

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:10

Christian iMARKETING:
På det stadie du er i lige nu er det ca. 99.8% sikkert at nogen andre har fået ideen før dig og hvis den er god, at de også allerede udnytter det forretningsmæssigt. Husk også at søge på engelsk...

Derved ikke sagt, at idéen findes. Og skulle idéen allerede være på markedet, så er det stadig ikke udelukket at han kan finde en måde at differentiere sig samt opnå succes med sin idé.

Dbh

Rasmus

Fra Holstebro
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 17:06

Der findes jo f.eks. også mere end en mobiltelefon-producent, eller proptrækker-producent. Så fordi idéen findes, betyder det ikke, at der er ikke er plads til andre. Men det er jo helt klart en kæmpefordel at være først.

Men ja, google det, hvis du ikke allerede har gjort det. Det kan du helt sikkert lære en masse af omkring din idé og dine evt. konkurrenter.

2 GB Gratis Online Backup på www.bzcure.dk
Be secure with bzcure.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)