Hola Amino's... Du har sikkert hørt om Cloud Hosting, nu har du chancen for at komme op i skyen med 50% rabat! WWW.VPS.NET er UK2Group's Cloud Hosting setup, hvor du kan sætte din egen server op på mindre end 5 minutter, incl. installation af Drupal/Joomla/Wordpress/etc. Setup'et er 100% redundant, med centrale SAN storage enheder og et unikt server design der sikrer at en fysisk hardware fejl kun betyder 40-45 sekunders nedetid. Vi kalder det 'self-healing' servers. Du bestiller ved brug af en 'slider' der symboliserer hvor meget maskin kraft du har brug for: Dine CPU/RAM/Storage/Bandwidth enheder er 100% dedikerede til dig, dvs. der er ingen 'overselling', og uanset hvor meget traffik du smider efter din cloud-server vil du aldrig blive smidt af vores servere pga for fair usage policies vedr. CPU osv. Samtidigt vil du aldrig opleve at din server bliver langsom pga andre brugeres sites. Din server er tilknyttet internettet på en fuld gigabit infrastruktur og på et netværk der har haft 100% oppetid siden 2006. Lad os sige at du vælger 6 'nodes' som eksemplet herover - dit næste skridt ville så være at sætte din server op. Du bliver her stillet over for en række mulige Linux styresystemer, og en lang række webprogrammer: Som du kan se kan du vælge at sætte din cloud server op i UK eller US - du kan iøvrigt flytte den frem og tilbage over atlanten i realtime. Når du har sat din server op har du en lang række muligheder inde i admin området: Du kan f.eks. bruge vores managed DNS servers. De er tripple redundante og sat op med Anycast. Du kan altid tilføje mere maskinkraft til din server derinde fra, du kan endda planlægge det ud i fremtiden vha planlagte bursts: Jeg kan tale om vores system i timer og timer, jeg er ret stolt af vores løsning som vi har bruget flere mandeår på at skrive - men læs lidt om hvad andre siger her: http://www.webhostingtalk.com/showthread.php?p=6243378 OK - jeg stopper her, men vil slutte med at give jer en AMINO rabat på 50% den første måned: 6VVFFG Sæt koden ind når du bestiller på www.vps.net, og du får 50% rabat i den første måned!
Spørgsmål? Skriv direkte til mig: ditlev@uk2group.com, eller post herunder... :) PS. vi har iøvrigt 100% API'er klar, så du kan også reselle vps.net og tilbyde dine kunder at komme op i skyen!
|
en af vores brugere (www.yoast.com) lavede denne video der viser hvordan han satte en wordpress server op: http://yoast.com/mov/turnkeywp.mov