Hvis det skal gøres ordentligt og rigtigt første gang, skal du nok regne med at tage en af dem der står øverst på dandomain design partner listen.
Jeg siger det fordi jeg selv er ved at få lavet mit dandomain design om efter en rigtig dårlig omgang med et firma som for det første ikke har lavet det færdigt, ikke har lavet et professionelt design, siden er ikke seo venlig og, under implemeteringsdelen var siden nede i 14 dage og meget mere.
Derfor hvis du vil have en professionel hjemmeside som kun skal laves 1 gang, så skal du nok regne med at slippe et sted imellem 30-50 tusind inkl. implemetering.
Et template kan du jo selv lave. Ellers kan jeg da godt lave det for 10.000,- Men det kommer jo selvfølgelig an på hvor professionel din side skal være.
Det er rigtig man skal være opmærksom på sit leverandør valg og tjekke referencer - og ja, så kan man vælge for billigt, eller forkert.
Jeg står nr. 3 på listen og har leveret rigtig mange DanDomain webshops efterhånden.
Vil dog mene man for 50.000 kan man komme rigtig rigtig langt. En typisk shop hos os ligger mellem 20.000 og 30.000 - og så har vi den løsning til 12.750,- hvor man skære designfasen og implementeringen helt ind til benet.