Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PHP, Javascript, Mysql, Html programmør arbejder næsten gratis

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har skrevet en del indlæg herinde, hvor jeg har prøvet at finde ud af hvordan jeg skal blive en bedre programmør, og de fleste skriver som enten læs den og den bog, men de allerfleste skriver også få erfaringer derfor vil jeg tilbyde at arbejde næsten gratis for dig. Jeg vil programmere hele dit webbaserede projekt hvis det kan laves inde for mine kompetancer, se overskrift.

Der er lidt krav til projekt, det skal ikke være en standard side, den skal være en udfordring for mig at programmere. Det skal ikke være en webshop, da det er ikke er det jeg søger. Det skal kort sagt være fx en community site, eller lignende. Noget hvor du laver noget kode der er ikke bare er standard, at du selv skal kunne opdatere tekst og sådan.

Betaling, nu skriver jeg i overskriften at jeg arbejder gratis, det er tildels gratis. jeg er villig at arbejde mod nogle procenter i projektet, hvis du ønsker dette. Jeg kan også arbejde til en fast lav timeløn eller med forudbetaling for hele projektet. Er meget fleksibel med betaling, og den skal nok være super lav, da jeg bare vil lære noget.

Som sagt for du lavet dit side enten helt gratis mod nogle procenter af omsætningen eller til en meget lav timepris, tilgengæld kan jeg ikke arbejde fuldtid på dit projekt, nok mere kun 2-3 timer om dagen så du må ikke forvente en kæmpe side kommer op på ingen tid.

Interesseret så skriv, sidens størrelse er ikke vigtig for mig, bare der er et par funktioner man ikke ser på alle hjemmesider.

Håber der er nogen der er interesseret.

Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 09
Skrevet kl. 15:07

Hov smider lige nogle tidligere referancer ind:

www.tietgenelev.dk

www.yourcalendar.dk

www.memedia.dk

www.memedia.dk/meCms

www.acne-ai.com

www.ungjobber.dk(grimt design, men koden er fin)

Alle disse sider har en backend hvori egenen selv kan tilføje tekst menu'er osv alt efter deres behov.

Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 21:17

Hej! Kan du ikke smide en mail til kizz04@gmail.com

Mvh

Kristoffer

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 21:40

Hej,

Kunne du evt. være interesseret i noget mere fast? Har en masse communities, og andre programeringsopgaver der skal løses..

Hvis det kunne havde interesse er du velkommen til at sende en mail til mig eller tilføje mig på MSN..

Mailen er krii08@hotmail.com

Mvh Kristoffer

Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 09
Skrevet kl. 21:53

Hej

jeg har skrevet en mail til jer begge nu, ser frem til jeres svar. Andre i kan stadig skrive, jeg vælger det projekt eller de projekter jeg føler der vil udvikle mig mest.

Fra Roskilde / Esbjerg
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 206
Fra  VELOCIGROUP Skrevet kl. 22:03

Hej Philip,

Kontakt mig venligst. Det kan være at jeg har noget du kunne være interesseret i at lave. Prisen kan vi snakke om. Skriv en PM til mig. Jeg kunne ikke skrive til dig, for du har ikke aktiveret PM...

Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 09
Skrevet kl. 22:44

Jeg har kontaktet dig nu, har også fået sluttet min egen bruger til pm's nu så man bare kan sende beskeder til mig.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)