Jeg står og er ved at få lavet et website til salg af to forskellige produkter. |
Hej Lars
Der er meget delte meninger om Paypal. Der er rigtig mange der synes at Paypal er nogle "slemme slemme drenge" og mange der rapportere om at de er "blevet snydt" og at Paypal har blokeret for deres konti m.m. i kortere eller længere tid.
Andre igen, heriblandt mig selv, har brugt Paypal i årevis (har selv været kunde siden 2001), uden at have haft nogen problemer.
Du skal nok se på hvad det er for nogle folk du "handler" med førend du bestemmer dig. Hvis jeg ville sætte en webshop eller lignende op som primært henvender sig til danske kunder, ja så ville jeg ikke basere mig på Paypal. En almindelig bankoverførsel ville da være bedre.
Men skulle jeg lave noget (som jeg har idag) der henvender sig meget internationalt, ja så ville jeg helt klart vælge Paypal.
Fordelen ved Paypal er at det er utroligt let at have med at gøre, både for dig som "sælger" og for kunderne, der blot skal have et kreditkort for at bruge det.