Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En god idé kunne være.......

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jun 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

........at lave en hjemmeside døbt: socializeme.com

hvor brugerne skal kunne søge efter arrangementer af enhver art, det være sig en fodbolddyst i den nærliggende park (en solrig lørdag), en skøn madaften sammen med andre kulturer, en dasetur ved stranden og sågar bare helt almindelig konversationer for enlige sjæle på en "bænk" i nærheden eller noget helt fjerde. Mulighederne er ubegrænsede. 

simpelthen practical meetings across everything!

Facebook er sandt for dyden ikke praktisk orienteret......hvorimod socializeme.com vil sigte mod, at folk mødes, helt og aldeles uforpligtende og måske den vej igennem stifte nye bekendtskaber. Ikke ved brevudveksling men ved fysisk kontakt.......

Hvad mener i om min idé??????

Klaus

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:23

numerouno:
Hvad mener i om min idé??????

Det lyder som en rigtig god idé.

Selve programmering og design er ikke et problem. Det hele afhænger af markedsføringen - et viralelement kan selvfølgelig hjælpe på det, men der skal virkelig laves noget fodarbejde.

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 11:32

Jeg synes idéen er super fed, men navnet socializeme er jeg noget i tvivl om.. jeg kan personligt godt lide at lege med ordene og deres betydning, men hvordan navnet socializeme bliver opfattet af den alm. befolkning Danmark såvel som udlandet, har jeg ingen anelse om..

Er helt sikker på at der er interesse for konceptet, da alle aldersgruppe er din målgruppe...

Go vind med projektet..

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)