Du er godt på vej, men der mangler generelt en sammenhæng. Hvorfor skal jeg vælge jer? Der er mange der laver det samme til ca. den samme pris, så hvis ikke jeg vælger jer pga. af, at vi er 'næsten naboer' - hvorfor skulle jeg så? "Asiatisk fusions take away ... Spise her med hjem?" - Det smager ikke af noget, og serverer ingen drømme eller forestillinger. Jeg savner en storytelling i design, tekst og udvalg, der gør jer til en potentiel forhåndsfavorit. Hvis I alle bærer hvide kitler, har hvide Mao-sko på, er skaldede eller har håret sat op i en stram knude mens I synger Sushiens oprindelige festsang på japansk, når jeg henter min mad eller får den bragt ud... ja, så er I anderledes. Hvis I kan fortælle mig mere om, hvad det vil sige, at I laver "frisk, sund mad... fra bunden", så begynder den vinkel at blive interessant. Lige nu er flyeren en samling af klichéer tilsat farverigt design og et traditionelt udvalg. Kan du følge mig? Jeg vil gerne kunne give mig selv en god begrundelse for, hvorfor jeg vælger det ene eller det andet. Den Sorte Gryde er størst, ParadIs er dokumenteret frisklavet kvalitet, Jensens Bøfhus er... i mine øjne ubehageligt... men eftersigende børnevenligt. Jeg ved godt, at dette er kædebutikker - men på et tidspunkt var selv de største bare en enkelt butik. Hvad er jeres historie? Hvad kan I, som de andre ikke kan? Når I har styr på det, så bliver jeres design og tekst ikke bare noget tilfældigt, I sætter sammen men - en naturlig markør af jeres stærke sider. |
hvis det var i kina så ok da det er normal snack/måltid der! jeg mener (personligt pga priserne) at det er en delikat snack eller måltid, og det indholder eller burde indholde super friske råvarer og når det er sagt så skal alt omkring produktet også stinke langt væk af friskhed, nyt, grønt, lyst, velsmagende osv. jeg mener ikke at du formår at frembringe det i din flyer, mit første indtryk var at du solgte sushi shawarma i en lille butik på nørrebrogade, men det er jo bare min tolkning. teksten er også god hvis det var i kina, jeg mener at en stor potentiel kundegruppe bliver bekræftet i deres fordomme om at sushi er noget ligegyldigt, noget uhygiejnisk kinabars foder! og nu giver jeg den se´følig lidt gas for at illustrere min pointe, for det er da heller ikke det udtryk jeg tror folk vil se i din flyer, men det er i den forkerte retning efter min mening. se wabi wabi det har et fint lyserødt tema og det stinker af renhed og jeg forventede at der ville være 4 velsoignerede kineser som stod i et lækkert køkken og biksede de nyslagtede/fileterede fisk! det var i hvertfald det indtryk jeg fik, altså at alting var i orden og jeg skulle ikke forvente at få gårdsdagens fisk, hvad de så gjorde er så en anden sag, ska dog siges at dansker også kan lave god sushi hehe håber ikke jeg har været for hård jeg mener bare man kan appelere og fremstå på mere professionel vis! men keep up the good work ;-)