Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kommenter min hjemmelavede flyer!

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Du er godt på vej, men der mangler generelt en sammenhæng. Hvorfor skal jeg vælge jer? Der er mange der laver det samme til ca. den samme pris, så hvis ikke jeg vælger jer pga. af, at vi er 'næsten naboer' - hvorfor skulle jeg så?

"Asiatisk fusions take away ... Spise her med hjem?" - Det smager ikke af noget, og serverer ingen drømme eller forestillinger. Jeg savner en storytelling i design, tekst og udvalg, der gør jer til en potentiel forhåndsfavorit.

Hvis I alle bærer hvide kitler, har hvide Mao-sko på, er skaldede eller har håret sat op i en stram knude mens I synger Sushiens oprindelige festsang på japansk, når jeg henter min mad eller får den bragt ud... ja, så er I anderledes.

Hvis I kan fortælle mig mere om, hvad det vil sige, at I laver "frisk, sund mad... fra bunden", så begynder den vinkel at blive interessant. Lige nu er flyeren en samling af klichéer tilsat farverigt design og et traditionelt udvalg.

Kan du følge mig?

Jeg vil gerne kunne give mig selv en god begrundelse for, hvorfor jeg vælger det ene eller det andet. Den Sorte Gryde er størst, ParadIs er dokumenteret frisklavet kvalitet, Jensens Bøfhus er... i mine øjne ubehageligt... men eftersigende børnevenligt. Jeg ved godt, at dette er kædebutikker - men på et tidspunkt var selv de største bare en enkelt butik. Hvad er jeres historie? Hvad kan I, som de andre ikke kan?

Når I har styr på det, så bliver jeres design og tekst ikke bare noget tilfældigt, I sætter sammen men - en naturlig markør af jeres stærke sider.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 16:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hvis det var i kina så ok da det er normal snack/måltid der! jeg mener (personligt pga priserne) at det er en delikat snack eller måltid, og det indholder eller burde indholde super friske råvarer og når det er sagt så skal alt omkring produktet også stinke langt væk af friskhed, nyt, grønt, lyst, velsmagende osv. jeg mener ikke at du formår at frembringe det i din flyer, mit første indtryk var at du solgte sushi shawarma i en lille butik på nørrebrogade, men det er jo bare min tolkning. teksten er også god hvis det var i kina, jeg mener at en stor potentiel kundegruppe bliver bekræftet i deres fordomme om at sushi er noget ligegyldigt, noget uhygiejnisk kinabars foder! og nu giver jeg den se´følig lidt gas for at illustrere min pointe, for det er da heller ikke det udtryk jeg tror folk vil se i din flyer, men det er i den forkerte retning efter min mening. se wabi wabi det har et fint lyserødt tema og det stinker af renhed og jeg forventede at der ville være 4 velsoignerede kineser som stod i et lækkert køkken og biksede de nyslagtede/fileterede fisk! det var i hvertfald det indtryk jeg fik, altså at alting var i orden og jeg skulle ikke forvente at få gårdsdagens fisk, hvad de så gjorde er så en anden sag, ska dog siges at dansker også kan lave god sushi hehe håber ikke jeg har været for hård jeg mener bare man kan appelere og fremstå på mere professionel vis! men keep up the good work ;-)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:43

Tak igen. det var da nogle huk der vil noget! Men cool det er jo det vi kan bruge til noget!

For lige at kommentere Renè. Ja jeg kan sagtens følge dig. Ja der mangler en historie.

Jeg ville da gerne kunne fortælle alle at når jeg siger vi laver ting fra bunden, så laver vi faktisk, som et lille eksembel vores karrypastan selv. Altså det er en pasta som bliver blendet af løg, chilli, og mange forskellige thai urter, som bruges i thai karrry. Det gør vi for at skille os ud med noget. Og fordi at vi opnår nogle fantastiske aromaer. Der er måske over 50 thai restaurenter i kbh. som alle bruger den samme karry pasta fra den samme fabrik. De serverer stort set alle et det samme produkt, med et par variationer ( Vi har arbejdet på nogle af dem). Vi skrev så på menukortet "Sushi & Wok curry. Med hjemmelavet karrypasta og thai grønt."

Mange folk kommer så og spørger: Der er vel ikke sushi i ? Eller er der pasta til?

Det var et forsøg på at brandte lidt... det er vores curry, som vi laver den. Men den blev vist kun forstået af et fåtal.

Derudover er det jeg faktisk ville med vores concept at lave, mange spændende nye fusions indslag, feks. Tuna tataki med soya-lime sirup. Salat af rodfrugter, grøn papaya og mango med tigerrejer og ponzu dressing. Noget vi selv har opfundet og som du ikke kan få nogle andre steder. Vi lavede et par wokretter med inspiration fra alt hvad vi har lært, gamle bøger, vores kinesiske venner, for at trække på inspiration fra flere steder i asien. Vi har derudover vores " månedens menu, som igen er en fulstændig unik opfundet eller sammensat menu.... jeg kender ingen steder du kan få 120g. miso/ citrus marineret laksesteak af sushi kvalitets laks, med damped spinat og boki choy, og 3 kvalitets tappas, + ris med umeboshi blomme og kapers, med bla. hjemmelavet wasabi mayo.i en nydelig box for 125,-

Men det er altså ikke dem vi sælger mest af. Og jeg valgte så at lade de populære crowd pleasers, være listet på denne flyer.

Jeg kan også nævne at vi overhovedt ikke bruger konserves, hvilket overreskende nok er en fast bestantdel af de fleste thai restaurenters menu.

Jeg ved at den sushi vi laver er California style, med rigtig meget dyr fisk, og mindre ris, og det kan du bare ikke få i samme kvalitet, til den pris andre steder! Vi har med vilje valgt at ligge os lidt under de billige af vores konkurrenter.

Det skal bare være kvalitet! – Og vi er bare billigere en de allerfleste. Men om vi også skal have en festsang og Japanske tupeer ved jeg ikke. Eller hvad der så skal til for at???

Men for at svare lidt på OMAR, ..Så har wabi wabi da intet nyt på programmet. Det er da tvætimod en replika af danmarks største sushi forretning! Jeg meg mener det er næsten direkte kopieret. De har sticks og de har sushi og de har ikke fundet på noget af det selv.Og det er ikke billigt. På en tilsvarende box med 25stk. er vi 100,- billigere. ...

Men jeg må inrømme at designet ser gennemført ud.

Og Vores er lavet af amatører.....

Hvad syntes i skal den laves helt om... ville vi evt kunne bruge noget fra vores hjemmeside som baggrund?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:08

Vil i evt. være så venlige, flinke og fantastiske at kommentere vores menu tavle?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Min holdning er at det er lidt proportions forvrænget med kommentarer nu.

Men der er også noget jeg ikke har helt styr på Big Smile

Du sælger kvalitet - og du brænder tydeligt for at det skal være kvalitet. Dvs dit ambitionsniveau ligger langt højere end du udstråler i dit materiale. Hvis du gerne vil have at kunderne skal vide at HER er tale om kvalitet, så nytter det ikke at være billigere end de andre, ej heller at lave de ting ved "biksen" som ligger ud over dine kompetencer.

Jeg synes det materiale du har vist her, er en god gedin og sund take away med billige priser. Det har bestemt sin egen kvalitet!

Du kan sagtens selv arbejde med at få det til at stå stærkere. Fx den udtonene baggrundsfarve eller billeder gør det svært at læse dine for lange tekster.

Man kan bruge 5 år på kunstakademiet for at lære at begrænse sig Cool

Eller man kan acceptere, at noget har man ikke forstand på, og så nedtone betydningen af dette ved at holde på sikre kort.

Farver: Vælg to - ok med din lyserøde og tyrkise. Men ikke også grøn osv. To farver skaber ro og pang, når de er så stærke.

Tekster: To liner med forklaring til en start, kun en morsomhed (Spisehermedhjem, generer mig ikke, men siger billigt - ikke kvalitet), asiatisk fusion passer godt til farverne og hvis du præcisere for mig hvor der kommer andet end fusion ind i billedet.

Efter de to liner vil jeg bare gerne vide hvad du har og hvad det koster, samt hvordan jeg får fat i det.

Billeder af mad er noget af det vanskeligste at fremstille og det bliver lidt "ulækkert" hvis der ligger noget og roder i den - fx tekst eller en logospids.

Forresten er det mere korrekt at have sit logo i en anden skrifttype end resten.

Jeg synes du bruger voldsomt meget plads på logo, og det andet er mast lidt sammen.

Et billigt trick er glitret papir. Eller pap. Glitret passer bedst til det jeg umiddelbart ser her.

Nu er jeg jo Arkitekt og hvis jeg fik udleveret en spisesedel eller reklame fra dig, og kom ned og så et snasksted, så ville jeg gå igen.

Så hvis du skal have rigtig fat i branding (som der bliver lagt op til her i tråden), så handler det om en total make-over hvor der skabes sammenhæng i alle elementer.

Mine råd her forudsætter at du sætter dit ambitionsniveau til "kvalitetsmad til discountpris".

Skal din forretning leve op til det du selv beskriver, så må du droppe alle gør-det-selv-ambitionerne.

PS den med det gamle billede og børnene der spiser med pinde er skøn, men du kan ikke bruge den til tekst. - Noget nær det norwegian er igang med. At brande sig som gammelt, selvom vi alle ved de ikke er det...

På hjemmesiden kan du vie nogle sider til at fortælle alle de pointer du lige har fortalt os her. Du skal bare bruge meget færre ord og opdele i emner (sider).

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)