Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Roterende produktvisning - GRATIS - Først til mølle!

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Jun 05
Indlæg ialt: 87
Fra  Pirutech ApS Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Melder mig også i kampen om en gratis 1 års licens til Tornado Lite

Glæder mig. Og held og lykke med salgsarbejdet!

Lars Hobolth, Pirucare  se selv, hvor meget du belastes af at dosere medicin

Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er den sidste licens givet væk!

Tak for de gode og positive tilbagemeldinger.

Hvis du er interesseret i at vide hvordan forløbet har været for at nå hertil, kan du blot læse videre. Hvis du derimod ikke interessere dig for udviklingsprocessen, kan du springe helt ned til "venlig hilsen"-linien.

Medio 2006 blev jeg kontaktet af en af mine gode kunder som bad mig være konsulent ifm anskaffelse af software til af lave roterende præsentationer på nettet. Det lød som en enkel opgave lige indtil jeg hørte hvilke krav de havde til kvaliteten.
Der skulle være mulighed for at udnytte kvaliteten fra deres digitale Hasselblad kamera som leverede filer på omkring 36 mill pixels!

Da jeg begyndte at afsøge markedet, kunne jeg se, at der ikke var en eneste af de eksisterende udbydere der kunne levere en zoombar rotation hvor de bagvedliggende billeder oversteg 2000x2000 pixels (4 mill pixels) og det var meget langt fra det ønske som kunden havde.
En anden udfordring jeg stod overfor var at finde en løsning som så enkel og professionel ud.
Mange af de spillere der var - og er - har en brugerflade der mest af alt høre hjemme i børneværelset: Store knapper på størrelse med dubloklodser.

Selv hvis jeg så bort fra de to ovenstående punkter, stod jeg stadig tilbage med yderligere to: Betjeningen af den færdige rotation skulle være nem og økonomien skulle være overskuelig.
Betjeningen af de fleste playere var knapbetjent og hvis den forkerte knap var aktiv, vendte billedet lige pludselig på hoved.
Den økonomiske side spillede selvfølgelig også en rolle, eftersom der var flere af de eksisterende udbydere der havde den politik, at du fint kunne købe deres software men for at det skulle virke, blev du tvunget ud i at betale et årligt gebyr på adskillige tusinde kroner.

Kunden blev informeret om de forskellige (mangelfulde) muligheder og valgte derudfra.

Efter at have vurderet markedet systematisk, kunne jeg se at der her var en mulighed for, at lave en løsning som kunne tage markedet med storm.
Det første jeg gjorde var, at lave en grundig kravspecifikation. Det blev et værk på 18 sider! Dernæst ansatte jeg et par programmører som troede de var i stand til at løse opgaven.
Så langt så godt... Eneste problem var dog at også de løb panden mod muren mht den maximale billedstørrelse. Der er åbentbart nogle grænser i de programmer der anvendes.

Det var det første af to bump på vejen. Det andet bump løb jeg ind i da jeg forsøgte at outscource programmeringen til Indien. Her blev jeg taget ved næsen og er en erfaring rigere.

Først da jeg kom i forbindelse med Peter fra 1902 Software tog det fart. I løbet af et par måneder havde hans team programmeret den første beta som virkede og det var endog uden den grønse på de 2000px jeg tidligere var løbet ind i. Et par måneder senere stod jeg med et færdigt produkt: Tornado Pro.
Alle mine krav var imødekommet: Intuitiv betjening, hurtig visning, standard Flash og voldsom zoom

Glæden var stor og jeg satte med det samme gang i en ekstra version: Tornado Lite
Lite versionen var tænkt som en nem software til konstruktion af roterende 360° billeder som oven i købet skulle sælges billigt.

Nu 2-3 år efter er jeg kommet i mål og jeg må se mig om efter et nyt og spændende projekt.

Bedste hilsener Brian Rasmussen

Ps. Forhandler søges ;-)

Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Aaaaaaajjjj altså - jeg ser det først nu, jeg ville ellers vildt gerne ha' prøvet sådan en gratis licens - ØV!

/Pernille

www.lillebi.dk

 

Fra Lystrup
Tilmeldt 15. May 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Det lyder som et solidt og velovervejet produkt, du har fået lavet :) Og rigtig god ide at sælge 360-graders software til gør det selv folket. Der er helt sikkert et marked for det :)

Vi har lavet færdige 3D-Billeder i nogle år nu - dvs både billedtagning og software i ét. Kig evt. ind i vores 3D-galleri og blive inspireret. Og igen - det er en virkelig god ide at sælge noget software til gør det selv folket.

Mange hilsener

Oliver

Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Lillebi.dk - Pernille:

Aaaaaaajjjj altså - jeg ser det først nu, jeg ville ellers vildt gerne ha' prøvet sådan en gratis licens - ØV!

/Pernille

Hey Pernille

Det er sommer, så der er et serienummer til dig i din PM

Vh Brian

Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak!!! Jeg elsker sommer og det var virkelig sødt af dig Smile

Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Update:

Jeg er blevet gjort opmærksom på et par "bug's" i Tornado Lite. De fleste er nu rettet og en ny version kan downloades via Workflow3d testsite.

Der er stadig en enkelt bug i programmet som der stadig arbejdes på. Det er en programfejl ifm indtastning af serienummeret. Når nummeret er tastet, melder programmet at serienummeret er ugyldigt. Det er en fejl! Klik Exit og genstart Tornado Lite. Serienummeret er nu i brug.

Vh Brian R

For en god ordens skyld, skal nævnes at der ikke er flere gratis versioner.

 

Tilmeldt 20. Oct 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian,

 

Det ser super spændende ud. Hvis muligt vil jeg gerne bede om en gratis demo version. Hvis du kunne sende info til 

 

 

a.petersen@zero8zero.com

 

På forhånd tak.

 

Med venlig hilsen

 

 

Allan Petersen

 

 

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)