Sider der linker har samme ejer
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Hvor stor betydning har det at sider der linker til en anden side har samme ejer?
Eks: Domænerne A, B og C har samme ejer. De linker til domæne D som har en anden ejer.
Har det nogen betydning.
Hvis det har, hvad så hvis ejerforholdet er beskyttet som man har mulighed for?
Svar
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Paw Hellegaard
Fra
dotSEO ApS
Skrevet
18-06-2009 kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Svar
Hej Niels.
I princippet har det ikke rigtigt nogen betydning for hvem der ejer domænet, det du skal være opmærksom på er hvor domænet er hosted - dns og webhotel .
Hvis A, B og C er hosted samme sted vil de angivligt ikke, give helt den samme værdi(linkjuice) som hvis de alle var hosted forskellige steder.
Håber det giver en smule mening...
Dbh. Paw Hellegaard
Svar
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Hej Paw
Tak for svaret. Jeg er heldigvis klar over det med dns og hosts. Det var spørgsmålet om ejerskab der var vigtigt her :)
Svar
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Det giver vidste lige forklaring på min side nedgående pagerank fra 4 til 3 , det gik faktisk kort tid ,
Da 2 sider pagerank 3 , linker videre til min side stripdanmark .dk er flyttet hen på samme server ip adr.
Svar
Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Hej Michael.
Det kunne være en mulig forklaring - ja.
Men husk på at PageRank ikke rigtigt har nogen betydning for dine hjemmesiders placeringer i søgeresultatet .
Dbh. Paw Hellegaard
Svar