Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan skal jeg gribe dette an... ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Apr 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

hej, går men en drøm om at starte en lille webshop, har fundet nogle produkter som kunne være interessante og som jeg ved folk køber i dag og de næste mange år frem. 

her kommer mit spørgsmål så, disse produkter som jeg har i tankerne, kunne jeg godt tænke mig at få direkte fra fabrikanten, hvilket jo vil gøre jeg kan sælge produktet billiger, men er det muligt at skrive en mail ang forspørgelse eller kan dette kun lade sig gøre hvis man køber 1000 vare hjem af gangen.. ? 

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 14:47

Hej

Velkommen til....

Du får det til at lyde som om du har fået en genial idé, men hvis en vare produceres, så sælges den formentlig også allerede og derfor forstår jeg slet ikke hvorfor du ikke nævner hvilke varer du vil sælge.

Det er jo klart at at der er forskel på hvilke varegrupper vi taler om, du forventes næppe at skulle aftage 1000 elefanter, mens det nok ville være sådan hvis du skulle sælge knappenåle.

Så du må gøre dig nogle tanker omkring hvad du har plads og råd til, og så rette henvendelse til producenten. Det er slet ikke sikkert producenten vil sælge noget til dig overhovedet, da producenter kan have aftale med importørerne omkring salg på de forskellige markeder.

Derudover er der hele produktansvarssiden og evt. godkendelser, Told, punktafgifter og meget andet som du skal bruge tid og penge på at administrere hvis ikke varen er på det danske marked, og det æder jo af alt det du tror måtte være en besparelse ved at handle direkte hos producenten.

.Du må simpelthen være noget mere konkret, hvis du skal have ordentlig hjælp.

/Michael

Tilmeldt 16. Apr 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 15:01

mange tak for dit svar :) det gav lige lidt eftertanker, kan godt se hvor du mener.. 

Mvh J.Nissen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)