Der er ikke noget, der hedder 'almindeligt stof'. Du må finde ud af, hvad du vil have - bomuld, uld, silke, viskose, polyester, blandingsprodukter eller........Du er også nødt til at specificere, hvilken kvalitet, du vil have - tæthed i vævningen, vægt, fylde, farve osv.
Det er ALT for løst beskrevet. Med den beskrivelse vil jeg foreslå, at du søger på Google - en søgning metervarer + stof på danske sider,giver ca. 16.500 hits, så der kan du begynde, hvis du ikke vil være mere specifik.
Hvis du skal bruge meget stof så send mig nogle specs. Jeg kan få al slags stof bomuld, polyester, blanding osv... alt hvad hjertet begærer, og i øvrigt billigt kvalitetssilke her fra kina, jeg bruger selv en del somme tider.
Mindste bestilling på "almindeligt stof" :) er omkring 700 yards rullerne er 120.180 brede.
Mindste bestilling på silke er 100 yards.
Forsendelsen+indfortoldning herfra koster selvfølgelig noget, men hvis du skal bruge meget kan det sagtens betale sig.
ha en god dag
MVH
Lars Kristensen
South China Trading Ltd. Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.