Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb stof

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Mar 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal købe rigtig meget hvidt stof. Er der nogen der ved hvor jeg kan købe til et rimeligt pris.

Skal bruge det indenfor 1-2 uger.

Hilsen

Liza

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 22:27

Hej Liza

'Hvidt stof' er ikke særlig præcist. Hvad søger du egentlig, og hvad skal du bruge det til? Du bliver nødt til at beskrive materialet - bomuld, uld, silke, polyester, andet kunststof, brede, vægt (tykkelse) osv, ellers kan du ikke forvente et svar.

Hvis du er ligeglad med materialet, kan du købe nervøst velour til ingen penge i jysk sengetøjslager eller hos stil og stoffer.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 08:09

Hej Liza

I dit andet inlæg om dette emne som jeg har besvaret lød det til du blev enig med dig selv om det skulle være bomuld?

Så skal vi jo også gerne vide om det skal være stivet eller ej.

Det tager omkring 3 uger at sende det med skib herfra,  og 3-5 dage med express men der er alt for dyrt i disse mænger:)

Er du interesseret så send mig en mail  larskristensen_20@hotmail.com   måske på længere sigt det vil kunne svare sig at købe det herude, jeg står altid til rådighed.

Ha en god dag

MVH

Lars Kristensen

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Fra Islev, Rødovre
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:55

Hej !

Det er da også vigtigt at tænke på til hvilken brug, men hvad er meget i din verden ?

Hvilken bredde og længde snakker vi om ?

Hilsen

Henrik

Messe- & Event håndværkeren

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)