Jeg er meget enig med dig, i at omkostningen til at få udarbejdet en professionel løsning, nok hurtigt ville tjene sig selv hjem.
Min fornemmelse er, at denne sag er endnu et eksempel på at det er dyrt at være fattig.
Man skal i hvert fald være opmærksom på sin målgruppe. Man skal jo huske på at det er muligt at lave noget der enten tiltrækker denne målgruppe ELLER frastøder dem!
Og hvis man ender med at falde i den sidste kategori, ja så er det jo bedre slet ikke at lave noget
man frastøder nok webfreaks (who cares), men mange af mine kunder er jo (mere eller mindre) helt almindelige folk - men forsimplet sagt - med en kærlighed for indretning. Mange af dem vil gerne være så trendy som muligt, men de fleste følger nok moden relativt slavisk.
Du/I skal ikke bilde mig ind at et fungerende website men med mindre tjekket layout får en kunde til at springe et specifikt produkt over, hvis det er lige den grønne amagerhylde eller røde stelton termokande de leder efter.
Men jeg vil gerne medgive at et kikset website kan skræmme købere væk, men så grelt synes jeg ikke 123hjemmeside er. Se et eksempel her:
http://www.retrovilla.dk/
Det ser efter min mening ganske fornuftigt ud. Men lad mig gerne høre hvad der konkret skræmmer jer her. Det kan jeg om ikke andet lære noget af.
Webhotellerne One.com, Web10 og hvad de ellers hedder, har alle skabeloner og hjemmeside program. Hos både Web10 og One kan man også oprette og tilknytte en blog. Hos One.com kan man desuden oprette et galleri.
Hej quriosa.dk, jeg ved ikke om det er en gratis udgave du er på udkik efter, men hvis det godt må koste lidt så kan jeg hjælpe dig fra start til slut indenfor det med hjemmesider og sådan at du hurtig og let kan updatere din hjemmeside, enda selv om du er på en anden computer end din eget ;)