Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

program / platform til website

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 7. Jan 08
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

jeg har åbnet en butik, se her www.quriosa.dk

Jeg vil gerne have et MEGET simpelt web-layout program, som er godt til at oplaode fotos i og som har mulighed for at tilkoble en blog

Jeg vil IKKE umiddelbart lave en webshop, men snarere fremvise hvad jeg har i butikken (som ligger i valby, dvs tæt på mange "trendy" folk) og derudover forsøge mig med google adwords på meget specifikke søgeord ala "illum wikkelsø gyngestol"

Anyways, jeg er faldet over det ret fesne 123hjemmeisde.dk, men det dur ikke til MAC, tsk tsk. Men jeg synes sådan set at webskabelonen alt i alt gør det, som det skal. 

Spørgsmålet:

Kan I foreslå lignende produkter som virker til MAC?

vil gerne være anonym

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:57

Hej Søggi

Prøv og tag et kig på wordpress.org

Her er over 800 layout til wordpress, wordpress.org/extend/themes/

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 21:12

Et forslag kunne være et Content Management System (CMS), som betyder at softwaren ligger på webserveren, og opdateringen af hjemmesiden sker via en browser (Safari, Firefox etc.). Du kan altså opdatere din hjemmeside via enhver computer, også en Mac.

Skal du have hjælp til at opsætte dette system, må du endelig tage fat i mig.

Mvh

Brian Jørgensen
www.ComputerLab.dk

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:59

Hej

Du kan evt. prøve http://www.mono.net/dk/ det er noget bedre en 1-2-3 hjemmeside, og samtidigt rettet imod privat brugere. Programmet er både billigt, simpelt og lækkert. Thumbs up, herfra!

Alternativt, kan du prøve en beta af vores nye Designer produkt, der går at man kan lave meget komplekse websites, helt uden at kode. Kun via drag-n-drop. Men i forhold til Mono er vores produkt, langtfra simpelt. Hvis det har interesse kan du sende mig en mail på plu@easyflow.dk

Tilmeldt 7. Jan 08
Skrevet kl. 12:59

det der mono ser sgu lovende ud. Vil lige rode lidt med det og siger indtil videre tak for hjælpen. 

-Søren

vil gerne være anonym

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:58

søggi:
som ligger i valby, dvs tæt på mange "trendy" folk

søggi:
Anyways, jeg er faldet over det ret fesne 123hjemmeisde.dk, men det dur ikke til MAC, tsk tsk. Men jeg synes sådan set at webskabelonen alt i alt gør det, som det skal. 

Hvis din målgruppe er "trendy folk fra Valby" skal du heller ikke have en 123hjemmeside.dk. Undskyld jeg siger det, men det er altså 12 årige piger og folk der lige skal bruge en hurtig hjemmeside til en barnedåb eller et bryllup.

Du må gøre op med dig selv om din hjemmeside skal bruges til at tiltrække kunder, og hvem din målgruppe er. Hvis du laver noget a la 123hjemmeside.dk, ja så kan det direkte afskrække en målgruppe som den du lægger op til, og så er det bedre at fortsætte med det du har.

Tilmeldt 7. Jan 08
Skrevet kl. 16:03

jeg er naturligvis enig og uenig. I den ideelle verden har jeg er vildt tjekket website med daglig opdatering, men jeg tror nu, at hvis folk laver en specifik søgning på lad os sige en stelton thermokande eller en gyngestol, så vil de gerne købe den selvom mit weblayout er kikset. 

Anyways, jeg regner med at benytte mono og her er der bestemt gode muligheder. 

vil gerne være anonym

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 16:11

søggi:
at hvis folk laver en specifik søgning på lad os sige en stelton thermokande eller en gyngestol, så vil de gerne købe den selvom mit weblayout er kikset. 

Jeg er stadig uenig Smile prøv at lægge mærke til hvordan du selv shopper på nettet (eller i dit tilfælde vælger en fysisk butik). Hvis man kommer ind på en side der ikke er "æstetisk pæn" vil man generelt tillægge virksomheden og brandet bag en dårligere rating end hvis man kommer ind et sted hvor man kan se at der er kælet om detaljerne.

Og dette er også typisk scenariet selvom den første virksomhed måske er en større sag med 500 ansatte, mens side/butik nummer to bliver kørt af hr og fru Nielsen hjemme i privaten.

Der er selvfølgelig de personer der kun går efter prisen (her er edb udstyr et ret godt eksempel), men omvendt også så må jeg tilstå at jeg hellere vil finde min Stelton i Illums Bolighus end på en palle i Netto.

Når det så er sagt, så er Mono stadig væsentligt bedre end 123hjemmeside, et godt råd ville være at du fortsætter med dit "eget domæne".

Held og lykke med det.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 16:16

Lige job for Shopify og Shopify Eksperten - jeg sætter gerne en demo op.

Det er en smal sag at fjerne indkøbskurv mm. og aktivere det igen senere, hvis du skulle ønske at bruge det som webshop. Et genialt system.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:31

Hej Rasmus

Jeg er meget enig med dig, i at omkostningen til at få udarbejdet en professionel løsning, nok hurtigt ville tjene sig selv hjem.

Min fornemmelse er, at denne sag er endnu et eksempel på at det er dyrt at være fattig.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)