Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Radikal ændring af hjemmeside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

På baggrund af alt den konstruktiv kritik her på Amino har jeg besluttet at ændre designet af hjemmesiden www.kalawa.dk  . Jeg skal  derfor beslutte hvilken webshop program, jeg vil bruge i stedet for det, der er nu, måske skal jeg have nyt software., programmer.....webshopprogrammer, hvad anbefaler brugerne af aminoerne? vær med til at hjælpe mig til at lave den bedste og flotteste kaffe, te og chokolade butik i landet. Jeg vil helst vælge de helt rigtige programmer/ software fra starten og ikke begå fejl. Jeg har set nogle flotte engelske hjemmesider....og kunne blive lidt inspireret af dem......I må godt komme med mange gode ideér!!!  og på forhånd tak for jeres hjælp og konstruktiv kritik.

Mange hilser

Leonilda

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 18:34

Hej,

Jeg ville helt sikkert vælge Magento, den fungere rigtig godt. Desuden er den ny og kan klarer en stor belastning, så den er egnet til en stor international shop. Dette ses også på de store markedesdele den har vundet siden den begynde..

mvh Kristoffer

Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:53

Tangora contigo CMS - er den rigtig god og professionel løsning.

Netop nu tilbydes det gratis i 12 måneder. Produktet udvikles og markedsføres af en af de største CMS-huse i Europa - Tangora.

Jeg kan tilbyde dig et nyt logo og webdesign

Og jeg har en Tangora-partner til at lave den tekniske del. 

Skriv hvis du er interesseret.

Heidi 

hj@redesigned.dk

www.redesigned.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)