Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskab med lagerstyring program - Hvordan og hvorhenne?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Vi står og mangler et regnskabs program hvor der også er lagerstyring med i?

Det skal helst gerne være webbaseret og simplet at bruge.

Hvor kan man få fat i sådan et henne, hvad koster det og hvad bruger i?

Håber i kan hjælpe, på forhånd tak.

Alt om forex (valutahandel) - Se også vores managed account program

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:09

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Fra Kbh
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 13:27

Er der slet ikke nogen der kan hjælpe?

Alt om forex (valutahandel) - Se også vores managed account program

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 13:35

Så vidt jeg ved er der lagerstyring i alle regnskabprogrammer. Hvis du kan skrive lidt mere om dine behov er det nok nemmere at komme med lidt kvalificeret rådgivning for de forskellige aminoer som tilfældigvis ved noget om den slags.

Hvis du ikke har andre krav end de nævnte så kunne e-conomics måske være en mulighed?

Mvh Peder

Tilmeldt 29. Jan 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 13:46

Vi har en del kunder som bruger E-conomic, det er et dejligt nem program og lige til at gå til. Tror med lagerstyringsmodulet er du tæt på 400 kroner om måneden. De har gratis hotline. Programmet har dog stadigvæk enkelte børnesygdom, og kan man leve med det. Samt er villig til at betale 4.800 kroner om året år efter år, så .....................

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 13:55

Hejsa.

Winfinans.net er helt klart sagen - det virker bare ikke helt endnu - desværre - der er mange børnesygdomme endnu :(

Men jeg vil anbefale dig at oprette dig derinde og hjælpe med mig at opdrage på dem så vi kan få lortet til at virke.

Først ind først ud og noterer vareforbrug i driften hver gang du bogfører en faktura med en vare der er lagerført. Det fungerer som det er nu. Jeg har lidt problemer med at den ikke kan flytte varer fra lager 1 til lager 2 - programmet foreslår at debitere vareforbrug med varen x2, men vareforbruget skal jo ikke berøres når man flytter en vare.

Men almindelig dagligdagsbrug skulle altså fungere sådan nogenlunde og det er også min oplevelse.

Der understøttes også andre lagerprincipper.

VH Jørgen Olsen

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 14:35

Prøv Saldi

Du kan få oprettet en demo på www.saldi.dk  så kan du teste det..

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra 9500 Hobro
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 19:59

Kan anbefale Dynamics C5 eller Dynamics NAV.

Det kræver en nærmere undersøgelese af dine behov for et endelig valg.

C5 starter ved 2-3000, NAV starter ved 11-12000.

Jjam

Free Gant Chart Viewer for Microsoft Dynamics NAV.

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 07:43

Kim Malmberg:
Du kan få oprettet en demo på www.saldi.dk  så kan du teste det.

Så vidt jeg ved, har vi ingen demo på nettet i øjeblikket.

Men du kan oprette dit regnskab på den gratis tjeneste med fuld funktionalitet og begræsningerne en samtidig bruger og 300 posteringer årligt.

Når du har accepteret kontoplanen og udfyldt dine stamdata vil jeg klart anbefale at tage en sikkerhedskopi (punktet nederst til højre i hovedmenuen).

Så kan du teste SALDI, al det du vil og stille spørgsmål på Saldi Forum (telefonisk hotline gælder kun de betalende), hvis du har nogen.

Når du er færdig med at teste, så genindlæs den sikkerhedskopi, du har taget og arbejd videre i den - eller opret endnu et gratis regnskab og indlæs den der, så du stadig har den første at teste i (hvor du også kan indlæse det rigtige regnskab - og prøve ting af der uden at det får konsekvenser i det rigtige regnskab).

SALDI er regnskabsmæssigt og funktionelt helt i top, og vi arbejder på at forbedre udseendet, som flere brugere har ytret ønske om.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)