Hej Amino´er
Hvordan gør man det? Hvem kan gøre det for mig? Hilsen André |
Skal domæne1.dk/hej.html også pege på domæne4.dk/hej.html eller har domæne 4 en anden filstruktur?
Hej Amino´er
Hvordan gør man det? Hvem kan gøre det for mig? Hilsen André |
Skal domæne1.dk/hej.html også pege på domæne4.dk/hej.html eller har domæne 4 en anden filstruktur? |
Hej Martin Tanken er at du, når du skriver www.domæne1.dk ender på www.domæne4.dk/side7, og www.domæne2.dk skal ende på www.domæne4.dk/side12, hvis det er klart forklaret. Hilsen André |
Hej André. Nu er jeg helt med :-) Du skal simpelthen have lavet en 301 redirect fra domæne 1-3 til undersider på 4. Det kan du nemmest gøre ved at ændre i .htaccess-filen på domæne 1-3. Det er altså ikke domæne 4, du skal gøre noget ved - så ville jeg da allerede nu have redirected youtube.com til min hjemmeside... ;-) Du skal simpelthen bare bruge denne syntaks: redirectMatch 301 ^(.*)$ http://www.domaene4.dk/underside.html Den skal du indsætte i .htaccess-filerne på domæne 1-3. Det vil gøre at både domæne1.dk og domæne1.dk/hejhej vil blive redirected til domæne4.dk/underside.html. |
Hej Martin Nu har jeg igen talt med udbyderen af webhotellet. Historien er at domæne1-3 er sat op så de ender på domæne4. Derfor skulle det være i .htaccess filen på webhotellet for domæne4. Men det virker ikke. Kender du nogen der kan se på det? De kan kontakte mig på aoa@kitinvest.dk. Hilsen André |