Hold da op, jeg har lige været inde på siden igen, og der er da godt nok sket ting og sager med designet allerede. Den er langt mere indbydende end den var i går, godt arbejde.
I min browser (IE7) er det som om der står noget tekst inde bag ved "Hvad er Joomla" på forsiden? Tror der skal stå "Gå til..." et eller andet?
Det er også som om halvdelen af nogle af bogstaverne mangler.. altså ligesom om man ikke kan se det nedeste af j, g osv. hvis de går ned under linjen? Det er i overskrifterne jeg mener her.
Mvh Peter
Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com
Jeg har fulgt dit site, fra det tidspunkt hvor du oprettede dit indlæg på Amino.dk. Men først fundet tid til at kommentere det nu.
Jeg kan se, at der er sket rigtigtigt meget. Alt sammen til det bedre. En 'lille', men åbenlys mangel er Joomlalogoet. Kan evt. placeres øverst til højre.
Jeg er godt klar over at siden henvender sig til udviklere og designere, som selv kan arbejde videre med de informationer de finder på siden, men mange vil også havne på siden, for at finde 'professionel' rådgivning (Altså være villig til at betale for assistance). Nu ved jeg ikke om du selv tilbyder dette, men ellers er jeg sikker på at mange vil være interesseret i at annoncere på din side.
Held og lykke med projektet, glæder mig til at følge det!!!
Jeg er godt klar over at siden henvender sig til udviklere og designere, som selv kan arbejde videre med de informationer de finder på siden, men mange vil også havne på siden, for at finde 'professionel' rådgivning (Altså være villig til at betale for assistance). Nu ved jeg ikke om du selv tilbyder dette, men ellers er jeg sikker på at mange vil være interesseret i at annoncere på din side.
- Jeg tilbyder selv assistance til joomla websites (som du nok også kan se i din anden tråd :)). Og du har helt ret, jeg skal have gang i noget profilering af enten mig selv eller andre. Skal bare lige have fundet den smarteste måde at gribe det an på.