Jeg anvender for sjov den nye Safari 4.0 til Windows og kan i denne browser ikke se forskel på mine læste og ulæste tråde. Overskrifterne på de ulæste er ikke blod som hvis jeg anvender Crome eller andre.
Med css validator har jeg prøvet at finde årsagen. Er det muligt i kunne ændre i forum.css så det bliver:
Jeg forstår sgu ikke rigtig hvad du siger! Vil du have at den overstreget linie skal fjernes, så alle os andre ikke kan se forskel på de indlæg vi HAR læst?
Desuden har du skrevet Blod!
Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!
Jep - det var fordi jeg checkede en ekstra gang og jeg vil have linjen fjernet.. Det er ikke bold, det er font-weight. Og det var ikke med css validator - det var med Crome jeg fant sagen.
Det burde ikke påvirke dig, da jeg går ud fra at du dels er enig i at læste tråde ikke skal være fremhævet og de heller ikke er det hos dig. Det er fordi reglen overrules i andre browsere.
Jeg kan ikke se at det kunne skade at lave din ændring, så jeg har gennemført den. Synes dog stadig at du burde fejlmelde dette overfor Apple, især hvis det virker i Chrome, som jo også bygger på Webkit.
Hvis nogen oplever problemer med at skelne mellem læste/ulæste beskeder i deres browser skriv det endeligt her.
Mvh Claus // Amino
-- Mine debatindlæg er udtryk for min egen holdning og har ikke noget med Amino eller andre at gøre.
Jeg kan ikke se at det kunne skade at lave din ændring, så jeg har gennemført den. Synes dog stadig at du burde fejlmelde dette overfor Apple, især hvis det virker i Chrome, som jo også bygger på Webkit.
Hvis nogen oplever problemer med at skelne mellem læste/ulæste beskeder i deres browser skriv det endeligt her.
Hej Claus
Tak for hjælpen. Uheldigvis virker det ikke, men jeg tror det er noget Safari-font issue. Når jeg kører i default størrelse renderes læste og ulæste på samme vis, men hvis jeg banker fonten en ekstra størrelse op med ctrl+'+' står tingene korrekt. Anyway, Aminos css er blevet optimeret med en linje :-)
I dit første billede står teksten lidt underligt, og det ligner min (FF på alm. PC), hvis jeg zoomer to gange ud, og hvor jeg heller ikke kan se, hvad der er med bold.
Det nederste ligner den tekst jeg får på sitet, hvis jeg zoomer ud en enkelt gang.