Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Link Love

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer!

Jeg har et godt tilbud til dig!

Jeg har startet en lille gruppe på facebook som jeg håber i alle finder relevant. Den handler som overskriften hentyder til om SEO Link Love, sitet går meget enkelt ud på at man selvfølgelig kan skrive om SEO på Facebook, men udover det kommer jeg med et par links hver uge til sider hvor i kan link-builde!!

Mvh. JohnBakken :)

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Skrevet kl. 22:58

(søg på "SEO Link Love" for at finde gruppen, kig efter billedet med grøn baggrund hvor der står "Link Love"

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:06

Jeg vil foreslå, at du giver et link til SEO Link Love gruppen, hvis du vil overbevise potentielle medlemmer af din gruppe om, at du er stærk til linkbuilding Smile

Bare et forslag.
Hav en god dag. 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Skrevet kl. 23:09

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er jeg den eneste der synes det virker en smule useriøst, når sådan noget foregår via FB? Burde du ik følge Runes eksempel, og oprette enten en site eller et link katalog?

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Skrevet kl. 15:34

stop hatin'! ville bare hjælpe folk og hygge mig med det imens. Der kommer måske også et katalog fra min side engang, men indtil da guider jeg folk hen til de andre, jeg ved da godt der er andre der også gør det, men jeg har det fint med et her :)

tag det eller lad være.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

JohnBakken:

stop hatin'! ville bare hjælpe folk og hygge mig med det imens. Der kommer måske også et katalog fra min side engang, men indtil da guider jeg folk hen til de andre, jeg ved da godt der er andre der også gør det, men jeg har det fint med et her :)

tag det eller lad være.

Rolig nu... Det var ik for at være irriterende, blot en hjælp til dig, for ideen er jo god nok, du sælger den bare ekstrem utroværdigt og dårligt. Tænk evt over om folk der har sådan et problem, eller som søger hjælp til SEO, ville bruge FB til noget.
Ville du bruge FB til at finde en SEO guide evt?

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 15:43

Hej John. 

Det er ikke "hate" eller had, og jeg er ikke SEO ekspert. Jeg kender dog nok til at vide at man ikke bare skal acceptere alle links, fordi google i sidste ende kan straffe en hvis man får links de forkerte steder. Det handler om relevans og de gode link-kataloger der giver kvalitetslinks arbejder fuldtids på at skabe den bedst mulige link-juice til ens site. 

Det vil sige at de arbejder målrettet på at skabe kvalitet ud fra de kriterier som google og andre søgemaskiner sætter til deres ranking. 

Så dette, ellers flotte og velmendende tiltag, kan bare vise sig at være en dårlig idé set fra et SEO synspunkt, og når først linkene er der.. er de svære at komme af med igen...

Bare mine input :)

-Karsten

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Skrevet kl. 15:56

jeg ved godt at folk ikke mener det så slemt som det lyder, jeg var bare træt af små "svar" der taler lidt ned til folk som egentlig mener det hele på en god måde, det er i orden at rette på folk, det skal bare ske som konstruktiv kritik på en pæn måde, som dit Karsten Lund.

De links til kataloger har jeg selv fundet hos ærlige folk. Og bare rolig, når jeg siger ærlige folk ved jeg godt hvem de er :) man lærer hurtigt at kende forskel på dem der reelt vil hjælpe, og dem der prøver at kradse penge ind til sig selv :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:00

JohnBakken:

jeg ved godt at folk ikke mener det så slemt som det lyder, jeg var bare træt af små "svar" der taler lidt ned til folk som egentlig mener det hele på en god måde, det er i orden at rette på folk, det skal bare ske som konstruktiv kritik på en pæn måde, som dit Karsten Lund.

Den må være henvist til mig! Og jeg synes da ik på nogen måde der bliver talt ned eller prøver på at lyde klog. Hvis du læser det første indlæg igen, er det skrevet som et spørgsmål, så andre kunne byde ind og enten bekræfte det der stod eller komme med argumenter for, at du gør det på den rette måde.

Så synes folk skulle lade vær med at tude sådan, så snart man prøver at være bare lidt konstruktiv og hjælpe dem videre!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)