Hej Aminoer, Jeg er ved at skrive på et nyt koncept, som involverer en hel del videoer. I starten står vi selv for produktion af videoerne, men ideen er at brugerne med tiden skal overtage, og uploade deres egne videoer. I første omgang søger jeg den rette partner at diskutere konceptet med, for at finde ud af om det kan holde i virkeligheden - bliver vi enige om at prøve det, skal vi så i gang med at producere de første videoer, samt opbygge websitet. Jeg tager mig af sidstnævnte. Jeg søger derfor en partner der kan klippe videoer sammen (bare på amatør-niveau), gemme dem optimeret til web, samt streame dem. Jeg kan desværre ikke skrive så meget mere om konceptet, da det i så fald vil røbe min idé. Der findes så vidt jeg (ikke) kan finde ikke noget lignende site. Jeg skal gøre opmærksom på at projektet for mig vil foregå 100% på hobby-basis. Drømmen med det er at skabe et populært velbesøgt dansk video-site-community. Lyder det som noget du kunne have lyst til at prøve af sammen med mig, så skriv en PM her på Amino og fortæl lidt om hvad du kan. Jeg håber at høre fra jer :) Vh. Frederik
|
Hej Frederik,
Jeg kan både redigere video og komprimere det til brug på nettet som swf, avi eller andet, men jeg har ingen mulighed for at stille servere til rådighed for streaming. Desværre.
Rigtig meget held og lykke med projektet :-)
Mvh
Peter Holmstrand