Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til SEO af .nu domæne

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jun 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

  Hej allesammen.

 

Er ved at få lavet en hjemmeside som får et .nu domænenavn men mangler en der kan få den fremad på selve ordet som er et domæne med .nu

Er der nogen der kan hjælpe ?

- og hvad er værdien af at hedde .nu istedet for .dk ? - Betyder det noget for SEO ?

Grundlaget for det blever et .nu domæne er fordi det er det der er ledigt da .dk ordet er taget.

Håber nogen kan hjælpe

Mvh. Henrik

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Jeg vil gerne hjælpe dig. Send mig evt. en mail på peter@hztrading.dk, så kan vi tage den derfra.

Det har en eller anden betydning om du har et .nu eller .dk domæne til din side. Er den henvendt til danskere, er .dk at foretrække.
Et language meta tag kan dog gøre meget, og ikke mindst fortælle Google at din side altså er på dansk, og dermed henvendt til dansktalende brugere.

Er din hosting placeret i Danmark spiller det også ind - det indikerer igen overfor Google at der sandsynligvis er med en dansk side at gøre, især hvis sproget der er benyttet på siden også er dansk. Det betyder dog at du er marginalt dårligere stillet hvis din side ender på .nu og du samtidig benytter dig af en udenlandsk hosting-løsning (altså hvor serveren, som hjemmesiden ligger på, er placeret i et andet land end Danmark).

Mange venlige hilsener
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke noget problem i forhold til SEO, at du har .nu i stedet for .dk. Det kan koste dig nogle besøgende, der husker dit domænenavn, men alligevel taster .dk til sidst af vane. (og så får indehaveren af .dk-domænet sikkert også en mail i ny og næ, som var beregnet på dig).

Hvis du ikke får nok tilbud om SEO på dette indlæg, kan du overveje at skrive et indlæg i kategorien "Jeg søger et godt tilbud fra dig" .

Når der kommer tilbud ind, så husk at stille kritiske spørgsmål. Spørg til referencer og prøv at få en fornemmelse for, hvad deres strategi vil være for din side.

Held og lykke med det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ja som nævnt tidligere burde det ikke have den store effekt at det er .nu

 

Vil også gerne kaste mig ind i kampen om at give et godt tilbud. Giver gerne en godtamino rabat.

Du kan starte med at sende mig dit domæne, så giver jeg et uforpligtende tilbud og en gratis seo mini analyse.

 

Alle aftaler har en 100% pengene tilbage garanti, hvis der ikke leves op til det aftalte resultat.

Fra København
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Dialogen her er ret gammel. Jeg står selv i samme situation med sitet: Alt om Maldiverne. Gad vide, om rådene stadig er de samme her 7 år senere. Google er jo ret glade for at ændre algoritmerne :-)

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

Tak for din besked. Jeg kører deres "Starter"-pakke. Er det nok, tænker du?

VH

Anders

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)