Jeg har godt bemærket at når jeg er logget på min google konto så viser den mig de sidste søgeresultater jeg har søgt efter som er gemt på "maskinen".
Jeg tror faktisk ikke det er korrekt det du skriver, altså det om gemt på "maskinen" for mig lyder det som om du tror at det er cookie baseret, og det er det ikke.
De data google benytter er gemt i googles "lagre" og bliver tilknyttet den enkelte konto... så selvom du bruger en anden maskine, får du stadig personlige søge resultater hvis du er logget ind...
Det er korrekt at du får dine foretrukne sider leveret højere oppe i resultaterne, men det påvirker jo kun din personlige søgning, og hvis man seo'er godt nok, vil man stadig komme til at ligge fint hos de fleste...
Effekten af det set fra en seo'ers point of view, er nok nærmere at side 1 går fra 10 til 7 eller 8 resultater hos dem der er logget ind...
Jeg synes egentlig ikke det er specielt attråværdigt at få helt personlige søgeresultater, så ender det jo bare med at jeg kun finder det jeg i forvejen kender... og for mig er pointen i det at søge, jo netop at finde noget jeg ikke i forvejen ved hvor er. Vidste jeg det allerede, behøvede jeg jo ikke en søgemaskine.
Men det er jo en helt anden snak... det bliver i hvert fald spændende at se hvordan det påvirker adsense...