Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et nyt og anderledes magasin, måske har det interesse

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle I Kære Amino'er!

Nu har jeg fået bakset hele mit projekt sammen, og alt ligger fast. Eller så fast som tingene nu kan i en opstartsfase. Og derfor vil jeg meget gerne dele projektet med jer andre.

Det omhandler et magasin med en lidt skæv dagsorden, hvor nøgleordene er kultur, samfund og dialog mellem mennesker. Dvs. at det er frivillige og talentfulde klummeskribenter, der sammen med læserne selv, mere eller mindre skaber magasinet. Redaktionen har en stor rolle i starten, men kommer til at blive udfaset så meget som muligt for til sidst kun at læse korrektur, tage vare om økonomien og holde god ro og orden. Magasinet bliver altså et offline medie, hvori folk kan udtrykke deres mening, vise deres fotos, kunst osv.

Indtægten fra salg af magasinet selv og annoncepladser, vil udover drift af magasinet, blive brugt til at støtte op om lokale klubber, foreninger, projekter og andre, som kunne bruge en hjælpende hånd. Det vil f.eks. være hospitalsklovne, væresteder, øverum til unge musikere og lignende; altså alt, som hjælper dem, der er blevet slået ud eller dem, som ikke har midlerne til at komme ud med deres kunst og kulturfremmende projekter.

Magasinet kommer i et oplag på 1.000 eksemplarer, er på 68 sider i alt med ca. 50 siders råstof og kommer til at koste 39,50 inkl. forsendelse til en adresse i Danmark. Første udgave kommer den 5. august, hvor der også vil blive holdt en lille affyringsfest. Lokalt et kommer magasinet i stor stil til at omhandle vores alle sammens herlige hovedstad og dens omegn.

Der kan læses meget mere på www.konggraas.dk og stilles spørgsmål, gives kommentarer eller anden form for kommunikation på kontakt@konggraas.dk. Vi har også en fjæsbog side, som du kan hoppe med på her.

mvh,
Peter Maegaard
Kong Graas

Annoncørmateriale
Manifest
Information om indsendelse af materiale

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)