Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danske domænenavne

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev
Tilmeldt 3. Jan 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har over tid erhvervet mig et par domænenavne, hvor jeg alligevel ikke får dem brugt.

Den oprindelige tanke var billed-/fotodeling, et forum for husejere/husbyggere/nybyggere/gør-det-selv, noget mac/iPhone-noget og lidt andet sjov, som man selv kan komme på... Smile

Sælges til højstbydende - domænerne er ikke koblet op på noget butik/design/CMS eller andet.
Kun Shirt-Shop.dk er linket til noget butiks-noget, som er gratis og nemt at videreføre til evt. køber.

• Shirt-Shop.dk
  • Billedsamling.dk
  • Nyt-byg.dk
  • Godt-byg.dk
  • iSchool.dk
  • Skoleportfolio.dk
  • Analogisk.dk

Mvh
Peter Holmboe

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 253
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 14:37

Sæt dem evt. også til salg på http://www.sedo.com

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:57

Det er ulovligt at sælge danske domæner med videre salg det første tjekket er registret i år , jeg har skrevet linket til dk-hostermaster.dk regler det er nederste i mit indlæg ,, om det var tiltænkt at du ville sælge det videre for nogle måneder siden , kan lovgivning selvfølgelige ikke tage hensyn til . link til domænet kun er et par måneder gamle http://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=Analogisk.dk

7.4 Forbud mod warehousing

Registranten må ikke reservere, registrere og opretholde registreringer af domænenavne alene

med videresalg eller udlejning for øje, jf. lov om internet-domænenavne § 12, stk. 2. For domænenavne,

der var registreret på tidspunktet for lovens ikrafttræden den 1. juli 2005, træder

Link til dk-hostermaster.dk regler http://www.dk-hostmaster.dk/fileadmin/filer/pdf/generelle_vilkaar/generelle_vilkaar_DK04.pdf

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Haderslev
Tilmeldt 3. Jan 09
Skrevet kl. 15:18

Tak for info - det vidste jeg ikke, men...

Når jeg nu ikke har registreret domænerne "alene med videresalg eller udlejning for øje", så er det jo heldigvis ikke noget problem.
(Noget helt andet er - hvordan filen vil man undersøge det, hvis det kom til stykket??)

Jeg har købt dem fordi jeg havde en idé eller et projekt som ikke er blevet til noget alligevel. Hvis du vil have forklaring til hvert enkelt, så er du velkommen :-)

De er derfor stadig til salg.
Og da jeg jo ikke skal bruge dem alligevel, så er prisen yderst rimelig - kom med et bud.

Mvh
Peter

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 15:53

Nyt-byg.dk og godt-byg.dk er der ikke meget ved at købe, da der er store firmaer som ejer domænet uden bindestreg. Så de to kan du ikke sælge, desværre!

Ejer du også shirtshop.dk, for jeg hvis du har vil jeg gerne købe det. Der er ikke meget ved det, hvis du ikke har det. Prøv at tænk på alle de som vil skrive det forkert.

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra Haderslev
Tilmeldt 3. Jan 09
Skrevet kl. 15:58

Tjow - måske har du ret mht. bindestreg - jeg ved det ikke.

shirtshop.dk ejer jeg IKKE, desværre.

-Peter

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)