Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skins til bærbare (og evt. telefoner)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 04:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Der har været en tråd eller to på Amino omkring dette før, men er der nogen, der har interesse i at forhandle skins til bærbare, så hører jeg gerne fra jer.

Prisen vil ligge på ca. 65-70 kroner stykket eksl. moms ved 100-500 styk (min. 20 af hvert design). Dette inkluderer transport til Danmark med FedEx samt importafgift (6.5%).

De få udbydere, der er i Danmark, har ikke gjort meget ud af præsentationen af produktet og har en salgspris på mellem 150 og 299 plus forsendelse, så en pris på f.eks. 129, plus forsendelse burde ikke være urimeligt. Desuden bliver de ikke præsenteret særligDe fylder ikke meget og vejer ca. 128gram inkl. plastlomme, indlægsark, plus ekstra skin til hvor håndfladerne er. Det er altså noget, du godt kan have stående på lager og sælge/sende løbende.

Det er naturligvis muligt at få billigere skins i f.eks. Kina, men dem jeg har set har været af en helt anden kvalitet, hvor forbrugeren vil få problemer med at sætte dem på, samt problemer med at undgå luftbobler m.m. De skins jeg leverer er af en væsentligt højere kvalitet og har en nem påføring.

Vores producent benytter motiver fra lokale kunstnere og har derfor selv rettighederne. Disse kunstnere modtager herefter betaling per solgt skin. Der er mulighed for at vælge imellem et ret stort udvalg og jeg vil gerne fremsende designs, hvis det har interesse.

Derudover er der også mulighed for selv at komme med design/billeder og lignende, som du gerne vil have produceret. Der vil være et gebyr for dette og prisen kommer an på om det blot er et enkelt skin, eller flere.

Hvis det har interesse, svarer jeg naturligvis gerne på spørgsmål, samt vi kan evt. aftale noget omkring vareprøver.

Jeg ville gerne indsætte et par billeder af designs her, men kan desværre ikke finde indlægget med fremgangsmåden for dette (og søgefunktionen er altså ikke meget bevendt Wink).

Med venlig hilsen,

Michael
Tilmeldt 8. Feb 09
Skrevet kl. 12:24

Er der nogen, der har linket til at indsætte billeder?

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 12:42

Hej Michael,

Du må gerne sende mig nogle billeder på ms@onlinefactory.dk

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 8. Feb 09
Skrevet kl. 23:13

Hej Mattias,

Jeg har sendt dig en mail. Sig endelig til, hvis du har spørgsmål.

Mvh,
Michael

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 23:20
Tilmeldt 8. Feb 09
Skrevet kl. 23:35

Hej Per,

Jeg har sendt dig en mail.