Arbejder også på sagen - men tiden er en røver jo !!!
Desvære ja ... vores nye hjemmeside har pt. også været 6 mdr undervejs ... og nu går vi lige og venter på det endelige design fra grafikeren, så der går nok 2 mdr endnu :)
Mikkel : Hvad pris - om jeg må være så fræk at spørge - skal i give for siden ?
Vi har indkasseret tjenester hele vejen rundt, så vi er sluppet ret billigt. Men skulle vi have købt os til det hele ville den have lagt omkring 100-120.000 DKK , men nu har siden også været lavet to gange ... første gang blev det stillet op i Drupal og sidenhen blev det kodet fra bunden.
Derudover har vi en speciallavet prisberegner der også har trukket tænder ud både mht. javascript og database.
Udover det kommer hele backend så ... men det er vi først lige startet på :) Hvis du er på udkig efter en leverandør til en din næste hjemmeside er du velkommen til at skrive på mc@seo-outlet.dk med lidt om dine behov, så skal jeg nok henvise til en der kan hjælpe dig :)
Mikkel : Tak for tilbudet men det lyder til at være noget som overstige min kassekredit. Så jeg kæmper lige videre med det jeg har gang i ! Nu har jeg også kun kæmpet med den i tre-fire måneder - i det sparsomme fritid som man jo har når man er fuldtidsansat og driver buisnes ved siden af !!!
Med hensyn til at du er træt af flytte filer rundt . Opstil en af dine computere som en server - få en ordenlig upload hastighed det sted hvor din server står - og så installer PC-anyware - e´ller et lignende program. Så du arbejder via din server altid - og ikke skal spekulere på om du sidder ved den rigtige computer. >Når du har så mange computere - ville det vel ikke være et probelem at stille en op som server"!?
Med hensyn til at du er træt af flytte filer rundt . Opstil en af dine computere som en server - få en ordenlig upload hastighed det sted hvor din server står - og så installer PC-anyware - e´ller et lignende program. Så du arbejder via din server altid - og ikke skal spekulere på om du sidder ved den rigtige computer. >Når du har så mange computere - ville det vel ikke være et probelem at stille en op som server"!?
PC-anywhere koster penge og er ikke nødvendigt.
Det kan fjernskrivebord / terminal service klare, og det er en del af styresystemet allerede.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Har pt 3 pc og to bærbar samt en mac som køre med hvert sine programmer osv. men vil gerne have dem til at arbejde sammen således at jeg ikke behøver at "flytte" en opgave fra den ene til den anden maskine. Sammen med de nævnte maskiner har jeg også fire printer samt en plotter som alle amskiner gerne skulle kunne betjene.
Først skal du lave en liste over dine maskiner og hvilke programmer du bruger på dem. Du kan muligvis godt vinde noget ved at køre flere programmer fra én maskine, men det kommer an på hvad det er du skal køre. Her skal du så tænke på at du måske kan vinde noget ved at købe en ny computer eller opgradere nogle af de gamle.
Det du skal tænke på er at du skal have dine printere og plotter på et netværk, så du kan bruge dem fra alle maskinerne. Evt. kan dette gøres ved at én computer bliver lavet som printserver, der modtager printopgaverne og sender dem videre. Alternativt kan der findes en boks som gør dette uden at det skal være en fuldblodscomputer.
Dernæst bør du have fat i enten en netværksharddisk eller som andre har sagt NAS (som er lidt størrer og kan have flere diske).
Men vigtigst af alt er: Hvis du ikke selv har forstand på det, så vil jeg råde dig til at få en konsulent ind der kan gøre det. Få et møde med en først og forklar ham hvad det er du vil uden at han skal gøre noget. Lad ham derefter lave et tilbud til dig. Herinde kan du få nogle IT-nørder til at kigge på tilbudet og sige om det er ok eller om han griner af dig ;)
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Det har han jo i forvejen .. så nej. PC-anywhere skal vel også installeres på noget..?
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn