Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan lave en webshop i Sverige, på svensk. ?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

jauvert:

At sige, at svenskerne er bagud i forhold til danskerne kan jeg slet ikke forstå? I øvrigt handler Sverige mere på nettet end danskere.

At påstå ovenstående er meget dumt. Danmark er det land i verden, der handler mest på nettet. Så hvordan svenskerne skulle kunne handle mere er mig en gåde...

Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 10:33
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:58

Hej

Vi vil meget gerne hjæpe med dit projekt og sikre at du kommer godt fra start.

Hvis ikke du allerede har fundet en god leverandør er du mere end velkommen til at kontakte mig.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:36

Hej

Vi kan levere en færdig professionel Magento webshop inkl. unikt design samt hosting og betalingsgateway første år til kun 9.995,-

Shoppen kan køre flere sproglag uden problemer.

Desværre har vi ikke lavet løsninger til det svenske marked og ved ikke helt om det er nødvendigt med en selvstændig betalingsgateway til dem (den der er med i prisen tager kun dankort, for 500 ekstra kan den også tage internationale kreditkort).

Du er velkommen til at kontakte mig herinde eller læse mere på http://getashop.dk

Fra København
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 23:29

Fashion-Seller:

jauvert:

At sige, at svenskerne er bagud i forhold til danskerne kan jeg slet ikke forstå? I øvrigt handler Sverige mere på nettet end danskere.

At påstå ovenstående er meget dumt. Danmark er det land i verden, der handler mest på nettet. Så hvordan svenskerne skulle kunne handle mere er mig en gåde...

I har begge ret. Danskerne handlere mere på nettet end svenskerne, selv om det er tæt konkurrence. Samtid er de svenske webshop foran danske, både mere professionelle og større. Dustin.se omsætter f.eks. for mere end 3 milliarder SEK. I Danmark har vi i modsætning mange små shops. Dog er det Norge der er det land i verden hvor folk hander mest online, men det er udenfor EU...

E-handel i Denmark og Sverige minder meget om hinanden, men specielt betalings metoderne er meget forskellige.

Tak for omtale Jauvert

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 23:53

Ledz.dk - Søger sponsor gaver til turnering!

Tilmeldt 1. Oct 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 01:19

Det skulle kunne lade sig gøre med Magento. Epay samarbejder med Euroline (SEB Bank) i Sverige!

Ring eller skriv for et uforpligtende tilbud!

MVH Jesper

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 17:28

Typoart:
Det skulle kunne lade sig gøre med Magento. Epay samarbejder med Euroline (SEB Bank) i Sverige!

Vi bruger også epay, så hvis de tager svenske kort, ja så kan du også bruge vores produkt til en fast lav pris

Fra København
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 17:38

Husk at få en aftale med kreditor AB. De er for svensk E-handel hvad Dankortet er for dansk E-handel. Når du tjekke de tilbud du får kan se hvem der forslår dig at bruge kreditor. Dem der ikke gør det er useriøse. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 20:14

Anders Andersen:

Husk at få en aftale med kreditor AB. De er for svensk E-handel hvad Dankortet er for dansk E-handel. Når du tjekke de tilbud du får kan se hvem der forslår dig at bruge kreditor. Dem der ikke gør det er useriøse. 

Hej Anders

Du blogger vel ikke tilfældigvis om e-handel i Sverige vel? Ellers så må du meget gerne gå i gang Big Smile

Jeg ved at vi er mange der er ved - eller har planer om - at udvide til Sverige. Så alternativt, så kunne du måske lokkes til at overveje at skrive en e-bog om nethandel hinsidas? Det ville jeg i hvert fald gerne betale for!

Med venlig hilsen

Morten Andersen

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)