Ville lige høre herinde om der var nogen der skulle have en MEGET simpel gæstebog liggende til hjemmesider, som virker?. Det skal bare være sådan at man kan skrive sit navn, sin email og som besked deri, og de må såmænd også gerne gemmes i en tekstfil.. Den skal kunne sættes ind på siden www.rattlesnakes.dk , som jeg har laver gratis for en af mine venner, så ville helst ikke have at det skulle koste noget.. Tænkte bare at der måske var nogen herinde der selv have lavet lignende sider, som havde en liggende?.. |
Nogen der har en gæstebog liggende?
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
udfra hvad jeg sådan lige ved om PHP (Min viden er ikke det største), så burde det jo ikke tage så lang tid igen. |
www.hotscripts.com har alt mellem himmel og jord. Har du kendskab til html, og ved en lille bitte smule om php, kan du nemt tilrette de fleste til dit behov. Ellers burde det også være muligt at finde nogle gæstebøger på danske sider, måske www.script.dk hvis den stadig eksistere. www.webcafe.dk havde også i sin tid, men de har desværre lukket ned ![]() Held og lykke med det. EDIT: Nå script.dk er også nede, beklager jeg ikke fik linket tjekket inden jeg trykkede send |
|
|
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)