Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der har en gæstebog liggende?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej..

Ville lige høre herinde om der var nogen der skulle have en MEGET simpel gæstebog liggende til hjemmesider, som virker?.
Det skal bare være sådan at man kan skrive sit navn, sin email og som besked deri, og de må såmænd også gerne gemmes i en tekstfil..

Den skal kunne sættes ind på siden www.rattlesnakes.dk , som jeg har laver gratis for en af mine venner, så ville helst ikke have at det skulle koste noget..

Tænkte bare at der måske var nogen herinde der selv have lavet lignende sider, som havde en liggende?..

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 14:58
Hvis der skulle være nogen der havde lyst til at give en hånd eller noget, som har styr på det med at kode PHP, så er i også meget velkommende :) ..
udfra hvad jeg sådan lige ved om PHP (Min viden er ikke det største), så burde det jo ikke tage så lang tid igen.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 15:03
www.hotscripts.com har alt mellem himmel og jord. Har du kendskab til html, og ved en lille bitte smule om php, kan du nemt tilrette de fleste til dit behov.

Ellers burde det også være muligt at finde nogle gæstebøger på danske sider, måske www.script.dk hvis den stadig eksistere.

www.webcafe.dk havde også i sin tid, men de har desværre lukket ned

Held og lykke med det.

EDIT: Nå script.dk er også nede, beklager jeg ikke fik linket tjekket inden jeg trykkede send 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 15:07
Fra Lemvig
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 15:30
Brug en rolator.dk :) eller hvad de nu hedder i dag... w2w?

Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:32
Prøv evt hos Websup. Det plejer at virke upåklageligt.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)