Jeg har slemt brug for at der regner lidt god karma ned over mig, Men hvordan får man Karma point? Jonas |
Ubs Jonas der bev du da lige Privat ansat -
Jeg har slemt brug for at der regner lidt god karma ned over mig, Men hvordan får man Karma point? Jonas |
Ubs Jonas der bev du da lige Privat ansat - |
Maibritt Isberg Andersen
Hej Jonas. Det kan du få på mange måder. Det vigtigste er dog at du er hjælpsom, og skriver lange, gode indlæg, så kommer karmaen helt af sig selv :) Mvh. Casper. |
Der står nu privat-ansat:)
Nicklas Jørgensen |
Nu du da privat ansat.... 1) -Skrive indlæg, og svare på indlæg... det er i hvert fald sådan min er steget... en lille smule.. |
Hahaprivat ansat, det er marginalt bedre Karmaen er på vej jeg kan mærke det. Nåh der var vist også lidt arbejde der skulle laves idag God fredag og god karma
|
Og hvis rare Aminoer tildeler dig stjerner |
Maibritt Isberg Andersen
Du skal ikke lægge karma point nogen betydning. Det er desværre noget der er som kan misbruges til bare at spamme forum. Der er nogle der har været den vej og de er nu stemplet.... Deltag i debatten og spørg og svar...
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Prøv at se dit første indlæg - der har du lige fået stjerner af mig. Musen hen over det antal stjerner som du ønsker at tildele - nu er du på vej! |
Maibritt Isberg Andersen