Kender I en som måske kender en som måske kender en som ja måske kender en, som har en spændende virksomhed i Kolding som står og mangler 1 stk. deltidspersonale? Jeg er nemlig flyttet til Kolding og søger efter et studie/fritidsjob som giver mening, noget man kan blive klogere af. Til daglig skal jeg starte med at læse til markedsføringsøkonom med studieretningen kommunikation. Jeg smider lige et lille udpluk af mit CV her hvis nogen skulle have interesse, ellers kig forbi www.jacob-nielsen.com CV for Jacob Nielsen 2004 - Starter eventvirksomheden Partydogs.dk 2004 - Young Enterprise konference - Estland 2005 - Starter marketingbureauet Y2Y Marketing 2005 - Kampagne mod stoffer: ”I'm Drug Free!” 2005 - 15. plads ved YE's nationale salgsmesse 2005 - 3. plads ved amtsmesterskabet i YE 2005 - Fanø Ungdomsklub -Pædagogmedhjælper 2005 - H.C. Andersen International Trade Fair 2005 - Koordinator for EfB Event Crew 2005 - 10. plads DM i YE 2005 - Deltagelse i "Leder for en dag" YEAD 2005 - Bestyrelsesmedlem i YEAD 2006 - Fanø Ungdomsklub - Pædagogmedhjælper 2006 - Bestyrelsesmedlem i YEAD Eksamensresultat for HHx Årskaraktersnit: 7.9 Eksamenssnit: 8.0 Eksamensresultat: 8.0* * 3 højniveau a fag ganges snittet med 1.03 Sprog Engelsk, niveau b Tysk, niveau e Spansk, niveau c IT-erfaring Super software bruger Fuldendt PC kørekort |
Amino søger studie/fritids job i Kolding...
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Jacob Nielsen www.jacob-nielsen.com
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)