hjælp til semi avanceret webtemplate..
Tilmeldt 24. Oct 08
Stark & Bech
Skrevet
11-06-2009 kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej alle aminoer,
Vi er et par stykker der er gået i gang med et spændende projekt med stort potentiale.. vi kan kode lidt selv, men slet ikke i den kaliber vi gerne vil have Derfor søger vi dygtige folk der kan producere en semi-avanceret hjemmeside med en del funktioner..
Vi har et gavekort på et arkitekttegnet hus (fra bunden efter bygherres ønsker, værdi ca. 50k) som evt. kan indgå i prisen...
Kontakt mig, så sender jeg skitser over hjemmesiden med de funktioner vi gerne vil have..
Mvh. Johnny
Svar
Fra København
Tilmeldt 4. Mar 09
Jacob Atzen
Skrevet
11-06-2009 kl. 16:38
Svar
Hej Johnny,
Det kan være jeg kan hjælpe med udviklingen af de funktioner du ønsker. Du kan kontakte mig på jacob@incremental.dk eller 26 25 65 02.
Svar
Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Kristoffer
Skrevet
11-06-2009 kl. 16:42
Svar
Hej,
Vi kan sagens hjælpe jer til en god pris, hvis du sender mere information til krii08@hotmail.com så vender jeg tilbage med et uforpligtende tilbud..
mvh Kristoffer
Svar
Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Brian Jørgensen
Skrevet
12-06-2009 kl. 07:46
Svar
Hej Johnny Funktionerne skal vel laves som moduler til et CMS ? Hvilket sprog er der tale om? Har I brug for hjælp til design til den pågældende template? Mvh Brian JørgensenComputerLab.dk
Svar
Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk
Tilmeldt 24. Oct 08
Stark & Bech
Skrevet
12-06-2009 kl. 10:48
Svar
hej alle, tak for responsen.. der er sendt mail til de relevante:)
Mvh. Johnny
Svar
Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Hej Johnny,
Såfremt man stadig kan nå at være med kapløbet må du gerne sende info til mig på peter@hztrading.dk .
På forhånd tak.
Mange venlige hilsener Peter Holmstrand
Svar
Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com