Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til bogføring?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger du for megen tid på papirarbejdet? Eller bruger du mange penge på, at din revisor der skal gøre det daglige arbejde?

Lad mig gøre det for dig. Så sparer du penge og kan bruge tiden på dit egentlige arbejde.

Jeg kan tilbyde at lave følgende for dig;

Daglig bogholderi (finansbogholderi)

Debitorbogholderi (fakturering, rykning m.m.)

Kreditorbogholderi (betaling af regninger m.m.)

Momsregnskab

Klargøring af regnskab til revisor

Jeg kan komme og lave regnskabet hos dig eller du kan aflevere dine bilag hos mig og få regnskabet lavet her.

Du er også velkommen til at kontakte mig, hvis du kun har behov for hjælp til nogle af ovennævnte opgaver. Jeg skal ikke nødvendigvis lave hele dit regnskab.

Har mine tilbud fanget din interesse, er du velkommen til at kontakte mig og hører nærmere, ganske uforpligttende.

Min timepris er kr. 300,00 ekskl. moms. Mit firma Hornsherred Bogføring har til huse i Skibby på Sjælland. Imellem Roskilde, Holbæk og Frederikssund.

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 18:22

Hvilke systemer kan du bogføre i?

Vi efterlyser netop bogholdere til vores kunder, da vi ofte bliver forespurgt herom.

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:22

Hej Claus,

Jeg bogføre i Microsoft C5 vers. 4,0

Min e-mail adresse er info@hh-bogfoering.dk

Hvad er det for type virksomheder i har?

Mvh.

Mette

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 07:27

Vi har de fleste typer virksomheder og får nye kunder dagligt.

De fleste har allerede revisor eller bogholder - eller kan klare det helt selv. Men nogle af dem efterspørger også en bogholder, som har kendskab til SALDI.

Så prøv SALDI - den gratis løsning har fuld funktionalitet, men er begrænset til 300 posteringer årligt. Hvis du har spørgsmål, så ring på telefon 46 90 22 08.

Det gælder også alle andre bogholdere og revisorer, som bruger eller prøver SALDI af til brug for dem selv og deres kunder.

Vi er meget lydhøre - især overfor bogholdere og revisorer, så I kan få det system, som bedst passer til jeres behov.

Fra Vestjylland
Tilmeldt 24. Jan 06
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 23:18

Hej Claus

Hvis i får forespørgsler fra nogen i det jyske, så må du lige sige til :-)

Bogholderi, Regnskab & Administration
http://www.secondaccount.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)