Hej amino'er Det her er enlig 2 indlæg men når for i dem lige sammen. Nummer 1. Jeg søger en person som ved noget om htacces filer og hvordan man bruger dem til fx, url omskrivning, ip filter, lukke en side med log ind, redirects og meget mere. Jeg har efter hånden lavet en del hjemmesider, men nu syntes jeg det er på tide jeg for alt omkring htacces på plads. Så hvis du er skarp til at få sådanne filer til at fungere, og du er villig til at lære fra dig. Så vil jeg meget gerne høre fra dig, du bliver naturligvis betalt for dette, da jeg regner med det er 3-4 timers arbejde ihvertfald. Mit andet spørgsmål drejer sig om lightbox version 2. Jeg er igang med at lave et mini cms system hvor jeg skal benytte lightbox 2. hvis du går ind på http://memedia.dk/meCms/index.php?side=25 ser du et billed. Jeg har virkelig prøvet alt, men billedet vil bare ikke åbne. Har du set denne fejl før eller kan du se hvad jeg gør galt? Jeg har benyttet mig at lightbox på mange sider, men første kan jeg har haft dette problem, føler virkelig jeg har prøvet alt. Hente filerne igen, ændre rækkefølgen osv. Ser frem til at få jeres kvalificerede svar. |
Det skal måske lige nævnes at med hensyn, til den første del omkring at lære ud af htacces så vil det være bedst hvis du havde bopæl på fyn, med hensyn til hjælp til lightbox skyder du bare løs herinde. :)