Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ved du noget om htacces eller lightbox2?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er

Det her er enlig 2 indlæg men når for i dem lige sammen.

Nummer 1.

Jeg søger en person som ved noget om htacces filer og hvordan man

bruger dem til fx, url omskrivning, ip filter, lukke en side med log ind, redirects og meget mere. Jeg har efter hånden lavet en del hjemmesider, men nu syntes jeg det er på tide jeg for alt omkring htacces på plads. Så hvis du er skarp til at få sådanne filer til at fungere, og du er villig til at lære fra dig. Så vil jeg meget gerne høre fra dig, du bliver naturligvis betalt for dette, da jeg regner med det er 3-4 timers arbejde ihvertfald.

Mit andet spørgsmål drejer sig om lightbox version 2. Jeg er igang med at lave et mini cms system hvor jeg skal benytte lightbox 2. hvis du går ind på http://memedia.dk/meCms/index.php?side=25 ser du et billed. Jeg har virkelig prøvet alt, men billedet vil bare ikke åbne. Har du set denne fejl før eller kan du se hvad jeg gør galt? Jeg har benyttet mig at lightbox på mange sider, men første kan jeg har haft dette problem, føler virkelig jeg har prøvet alt. Hente filerne igen, ændre rækkefølgen osv.

Ser frem til at få jeres kvalificerede svar.

Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 09
Skrevet kl. 14:55

Det skal måske lige nævnes at med hensyn, til den første del omkring at lære ud af htacces så vil det være bedst hvis du havde bopæl på fyn, med hensyn til hjælp til lightbox skyder du bare løs herinde. :)

Fra København
Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 19:03

Jeg vil anbefale dig at bruge Slimbox2 istedet - det har jeg aldrig haft problemer med. Det er en modificeret udgave af lightbox, der bare fylder mindre. Det eneste du skal indsætte er <a href="billede.jpg" rel="lightbox" alt="billede"/>

Modtag tidsbestillinger på din hjemmeside med Zapla - bookingsystemet virker på alle hjemmesider og tilpasser sig automatisk dit design.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:13

Chiel Robben:

Jeg vil anbefale dig at bruge Slimbox2 istedet - det har jeg aldrig haft problemer med. Det er en modificeret udgave af lightbox, der bare fylder mindre. Det eneste du skal indsætte er <a href="billede.jpg" rel="lightbox" alt="billede"/>

Det skal man da også med lightbox..

Fra København
Tilmeldt 25. May 09
Skrevet kl. 20:21

yusuf:

Chiel Robben:

Det skal man da også med lightbox..

Det ved jeg godt, men nu hvor han ikke kan få lightbox til at virke, kan han jo prøve slimbox, som i mine øjne er bedre :)

Modtag tidsbestillinger på din hjemmeside med Zapla - bookingsystemet virker på alle hjemmesider og tilpasser sig automatisk dit design.

Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 09
Skrevet kl. 21:26

Hej mange tak for hjælpen jeg vil prøve slimbox.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 22:43

Jeg ved ikke om du har rettet det, men ud over at billedet er voldsomt stort, så åbner det fint på en Safari browser.

Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 09
Skrevet kl. 12:40

Jeg bruger slimbox nu og det virker perfekt, ja ved godt billedet er meget stort, var bare lige som en prøve.

Fra København
Tilmeldt 25. May 09
Skrevet kl. 12:42

Philip Brechmann:

Jeg bruger slimbox nu og det virker perfekt, ja ved godt billedet er meget stort, var bare lige som en prøve.

Det lyder godt. Godt du fik det til at virke :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)