Hej Jeg ejer min-side.eu 2. jeg er 45 år 3. det er blot et tilbud... Takeìt or leave it. |
2008-06-15 | Domain registration (min-side.eu) including first year domain fee. |
Behøver jeg sige mere.
Hej Jeg ejer min-side.eu 2. jeg er 45 år 3. det er blot et tilbud... Takeìt or leave it. |
Behøver jeg sige mere.
|
Hej Finn Om domænet er dit eller ej, er egentlig ligegyldigt. Men hvis du prøver at se det udefra. Du tilbyder billigt grafisk arbejde - fint nok! Din egen hjemmeside du henviser til er et standard CMS der ikke ser særlig unikt eller flot ud, ikke så godt for din troværdighed. Du siger tilmed at du selv har designet den, selvomd er i bunden står at det er en template, slet ikke særlig godt for din troværdighed. Kan du ikke godt se det? |
På den måde tror jeg ikke at du får nogle kunder. Vi er kommet med kommentarer der kunne forbedre dit salg. Du må tænke på at vi er ikke en flok noobs som sidder og venter på den næste der har "årets tilbud", men vi støtter hinanden og kommer med anbefalinger eller andet ris. Jeg ved godt hvem jeg ikke skal anbefale hvis der er nogle der skulle bruge en ny hjemmeside... |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Ikke engang med mine grafiske evner og kendskab til webudvikling. Ville jeg oprette et "firma" der solgte hjemmesider til "billige penge" - Du kan jo med garanti ikke opfylde kundens krav med hensyn til design, når din egen ikke engang lever op til standarden for nutidens hjemmesider. |
Design.... Make my day !!! |