Jeg står og skal bruge en lidt speciel webshop til en virksomhed. Til dette søger jeg en programmør som kan bygge webshoppen med alle dets funktioner, hvor jeg leverer alt det grafiske.
Jeg har en lang liste over krav til webshoppen, men kort sagt skal sitet indeholde funktioner som disse:
Sitet skal være let tilgængeligt og nemt at bruge.
Webshoppen skal indeholde kategorier delt op efter brands. Det skal være muligt for brugere at oprette en brugerprofil, hvorefter brugere kan logge ind og oprette deres egne varer i et varekatalog.
Det skal være muligt at købe VIP profil.
Sitet skal indeholde PBS (Visa, Dankort, Electron osv)
Webshoppen skal indeholde et stærkt CMS system, hvor administratorer bag sitet, nemt kan redigere i tekst, blokere brugere osv.
Sitet skal op at køre så hurtigt så muligt, og skal bygges ud fra mit designoplæg.
Detaljer op konceptet til sitet, kan gives hvis den ønskede udvikler kan findes.
Personen som ønsker at tage imod opgaven bedes kontakte mig på:
Nu siger du godt nok at du har flere funktioner som du ikke har nævnt. Men jeg ser ikke noget i dit indlæg som Magento ikke kan "out of the box".
Hvordan kan det være at du hellere vil bruge en masse penge på at bygge istedet for at tage et "hyldeprodukt" og så kaste dine penge efter markedsføring?