Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Haster!!! - Eksperthjælp til DanDomain Shop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 255
Fra  Design for Pets ApS Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Min webdesigner har her til aften været inde og lave nogle ændringer, der har gjort, at der er forsvundet minimum 100 produktsider Crying

Jeg har skrvet til DanDomain support for at høre om de kan tage en backup. Men jeg tror de har lukket for i aften.

Er der overhovedet noget jeg kan gøre nu, så jeg ikke skal lægge søvnløs hele natten?

Nogen der kender nogle tricks til at gendanne produkterne?

Det drejer sig om samtlige produkter og varianter under kategorierne Hundesenge .... og Kattesenge.

Mange hilsner fra Lise

Design for Pets - Hundeartikler og kattetilbehør til designbevidste dyreejere.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:22

Hej Lise

Jeg mener at du kan få DanDoamin til at hjælpe dig, de laver jo back up på alt i shoppen.

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 28. Sep 07
Fra  Design for Pets ApS Skrevet kl. 09:37

Jo tak, det har jeg heldigvis lige fået Smile

Mange hilsner fra Lise

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 09:38

Hej Lise,

Det er noget rod, og nej desværre DanDomain har ikke en Papirkurv - kunne ellers have været en lækker funktion. Har jeg lige noteret til næste gang jeg snakker med Roar deres produktchef .

Jeg kan ikke direkte ud fra dit indlæg læse hvordan det er sket, men det højst sandsynligt sket fordi dine produkter har mistet deres relation til en produktgruppe.

Den eneste mulighed jeg kan se for en gendannelse er at eksporterer dine produkter og se om de ligger der uden en relation - og så give dem en produkgruppe relation og importerer igen.

Den anden mulighed, som er den sikre løsning, er at lade DanDomain sætte den butik et døgn tilbage.

Lad være med at oprette produkter igen, da de så får nye id'er og mister deres placering i Google.

Held og lykke med det - krydser fingre for du får styr på det.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 09:39

Lise Andersen:

Jo tak, det har jeg heldigvis lige fået Smile

Super - desværre er din designers arbejde jo nok gået tabt. Men han må jo bare på den igen.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 28. Sep 07
Fra  Design for Pets ApS Skrevet kl. 19:37

Kristian Sørensen - cygnet:
Det er noget rod, og nej desværre DanDomain har ikke en Papirkurv - kunne ellers have været en lækker funktion. Har jeg lige noteret til næste gang jeg snakker med Roar deres produktchef .

Ja, det vil være lækkert med sådan en funktion. Så ville jeg ha' sovet bedre om natten Wink

Kristian Sørensen - cygnet:

Jeg kan ikke direkte ud fra dit indlæg læse hvordan det er sket, men det højst sandsynligt sket fordi dine produkter har mistet deres relation til en produktgruppe.

Ja, det tror jeg også. De forsvandt simpelthen bare ud i CyberSpace Wink

Mange hilsner fra Lise

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)