Det er noget rod, og nej desværre DanDomain har ikke en Papirkurv - kunne ellers have været en lækker funktion. Har jeg lige noteret til næste gang jeg snakker med Roar deres produktchef .
Jeg kan ikke direkte ud fra dit indlæg læse hvordan det er sket, men det højst sandsynligt sket fordi dine produkter har mistet deres relation til en produktgruppe.
Den eneste mulighed jeg kan se for en gendannelse er at eksporterer dine produkter og se om de ligger der uden en relation - og så give dem en produkgruppe relation og importerer igen.
Den anden mulighed, som er den sikre løsning, er at lade DanDomain sætte den butik et døgn tilbage.
Lad være med at oprette produkter igen, da de så får nye id'er og mister deres placering i Google.
Held og lykke med det - krydser fingre for du får styr på det.
Det er noget rod, og nej desværre DanDomain har ikke en Papirkurv - kunne ellers have været en lækker funktion. Har jeg lige noteret til næste gang jeg snakker med Roar deres produktchef .
Ja, det vil være lækkert med sådan en funktion. Så ville jeg ha' sovet bedre om natten
Kristian Sørensen - cygnet:
Jeg kan ikke direkte ud fra dit indlæg læse hvordan det er sket, men det højst sandsynligt sket fordi dine produkter har mistet deres relation til en produktgruppe.
Ja, det tror jeg også. De forsvandt simpelthen bare ud i CyberSpace
Mange hilsner fra Lise
Design for Pets - Hundeartikler og kattetilbehør til designbevidste dyreejere.