Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En lidt sjov og dum idé, men er der penge i det?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

I dag bagte jeg en kage. Ja det lyder meget normalt for nogen, - Men den oplevelse af at bage en kage der smagte så godt var mega god, og jeg tænkte den måtte andre også have!

Jeg har tænkt på at lave et lille abonnement hvor man hver uge modtager en lille flyer med en mega god opskrift.

Evt. kombinere det med et lille migro forum (ligesom én tråd) hvor man kan debattere kagen.

Er jeg åndsvag? Ihvertfald ville jeg gerne betale meget hvis jeg kunne få en ligeså god oplevelse igen!

Er jeg skør, eller er der lidt her? Huh?

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 22:16

Og lad nu være med at sige der findes så mange gratis kage-opskrift sider.. Man får altså bare ikke den samme oplevelse..

Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 13:55

Hej..

Hva jeg kan forstå, så er du ret ivrig for at få en abonnoment ordning op at køre :) Jeg tror ikke helt på dette koncept, da hvad er forskellen på den oplevelse som du kan give folk kontra den de selv henter fra nettet?? Så syns jeg de andre ideer du har haft er meget bedre! Desuden tror jeg ik folk vil betale for det, medmindre man virkelig er den store kage elsker og laver kager tit og du kan give opskrifter som ikke findes andre steder.

men hvem ved, måske tager jeg fejl.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:57

Giv det en chance, dog skal prisen være meget fair... Men det hele kan jo os ordnes via mail...

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 14:06

Hej Simon

Hvad med abonnement på kagerne istedet - det er jeg mere fristet af - Lidt som Årstiderne. Men det er ikke sikkert det er "politisk" korrekt i disse "slank dig og vær sund" tider.

Husk at de "åndsvage" ideer nogen gange bliver god forretning, så fortsæt bare Wink

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:07

Korntved:

Hvad med abonnement på kagerne istedet - det er jeg mere fristet af - Lidt som Årstiderne. Men det er ikke sikkert det er "politisk" korrekt i disse "slank dig og vær sund" tider.

Husk at de "åndsvage" ideer nogen gange bliver god forretning, så fortsæt bare Wink

Man kan sagtens lave "gode" kager. Det gælder bare om at være opfindsom :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 02:03

En kageordning er måske ikke dum - især hvis man retter den imod kontorer/arbejdspladser - tror at der er mange som ville syntes det var meget sjovt at få en kage leveret en gang om ugen - men spørgsmålet er om det ikke bliver for dyrt i distribution ?

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 11:49

Tja.. så skulle man sende opskrift samt alle ingredienser, så firmaet selv bager kagen.. eksempelvis køkkenpersonalet, eller kontor-trunterne...

Mel, sukker osv.. kan man bare doserer så den passer til opskriften... desuden må det max tage eks. 30 min fra start til slut...

Måske ikke helt dårlig idé, med den rette tilpassning.. osv.. Stick out tongue

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 11:56

Den ide tror jeg (alle ingredienser) er taget af f.eks. AMO - hvor du køber kageblanding, og så skal der bare vand i. Så jeg tror det bliver svært at lave god forretning ud af.

Men hvad om man lavede aftaler med de lokale bagere i de forskellige byger (f.eks. guldbageren) - og så solgte man ideen om ugentlig kage ti virksomhederne...

Ps: Måske jeg skal være 1 .aftager Big Smile

Tilmeldt 20. Aug 08
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 12:00

Lav den da online! :D

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)