Hej |
Det er en indstilling under
system -> config -> salg -> moms
Så det er noget du helt selv kan styrre hvis jeg forstår dig ret.
Hej |
Det er en indstilling under system -> config -> salg -> moms Så det er noget du helt selv kan styrre hvis jeg forstår dig ret. |
Hej det jeg har været der og kigget og der er det sat op til at blive vist incl. moms men alligevel vises priserne ex. & incl moms? men det du siger at det skulle ikke være nødvendigt at programmere magento til at kun vise priserne incl moms i shoppen og i kurven vise hvor meget af det som er moms? det er bare noget i indstillingerne som han/jeg ikke kan finde ud af?
|
Under indstillinger -> salg -> moms -> Vis |
Hej Den opsætninger jeg bruger er følgende og virker umiddelbart...
|
Hej Martin: der staar - including tax ITcura: min er den samme bortset fra den nederste linje der er min :NO/nej men har provet med YES ogsaa uden at der skete noget ved det.
|
Bruger du et hjemmelavet design? Det kunne tyde på at der er blevet ændret et eller andet i koden der gør at den ikke viser priserne som den skal længere. |
Lyder som om du skal finde en anden programør.. det er en ganske simpel magento funktion, som er ganske overskuelig som de andre svar lyder.. |
Ja det er et "hjemmelavet design". Troede bare ikke at det ville gaa ud over saadan et funktion |
Det ville det heller ikke gøre normalt. Men det er ikke ensbetydende med at det netop har indflydelse på dit design, evt fordi din programmør har været inde og laver ændringer i pris filerne, eller hvordan prisvariablen udskrives i templaten. Det er svært at gisne om hvad det kan være uden man sidder med koden foran sig. Jeg vil anbefale dig du beder din programmør kigge på hvordan magentos default theme er opbygget på den front og så sammenligne med om han måske har pillet i noget. |