Hvad skal optimeres på bloggen?
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Jens Jakob
Skrevet
10-06-2009 kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Mikael
Tak skal du have
Har Seo pack'en.
Angående disse rss' er der så, ligesom på semoblog.dk en liste over kataloger?
Svar
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
jeg kan se 4 rss - feed kataloger i semo blog , siden har ikke alle både alm. kataloger eller rss - feed kataloger
med kunne ikke se http://rsskataloget.dk , det er direkte links så det giver god pagerank er et af de steder der giver bedste til min side både besøgene og det ligger også nummer 1 på google af dem der linker til min side.
søge evt. google skrive tilmelde hjemmeside mv. vi kan jo ikke kræve han kender alle sider der giver link tilbage.
Svar
Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Jens Jakob
Skrevet
10-06-2009 kl. 11:32
Svar
søge evt. google skrive tilmelde hjemmeside mv. vi kan jo ikke kræve han kender alle sider der giver link tilbage.
Meget sandt
tusind tak for hjælpen
Svar
Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Nov 08
Tonny Andersen
Skrevet
10-06-2009 kl. 17:58
Svar
Hej igen :D
Jeg er desværre ikke nørd på dette punkt (Brian Brandt har hjulpet mig med vores blog).
Men har selv løst en del ting ved at søge på Wordpress support forum - der er næsten svar på alt:
http://wordpress.org/support/
Svar
Tilmeldt 14. Jul 08
Michael
Skrevet
10-06-2009 kl. 18:31
Svar
Hej Zacho
Mange tak for dit svar. Det var fornemt.
Stadigvæk ikke nogen der kan give mig svar på, hvor disse kan ændres? Er vi ude i kodning?
Ja, vi er ude i en smule kodning. Men jeg vil gerne gøre det for dig (gratis) hvis du ikke selv har mod på det. Bare send en mail til michael@skalspc.dk
Svar
Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Jens Jakob
Skrevet
10-06-2009 kl. 19:04
Svar
Ja, vi er ude i en smule kodning. Men jeg vil gerne gøre det for dig (gratis) hvis du ikke selv har mod på det.
Det er meget stort at du vil hjælpe, men har faktisk fået en til det allerede (dog ikke gratis som du tilbød)
Svar
Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Jens Jakob
Skrevet
10-06-2009 kl. 19:05
Svar
Er der ellers andet væsentligt eller mindre væsentlig der skal laves om?
Eller evt nogle forslag til siden?
Svar
Tilmeldt 14. Jul 08
Michael
Skrevet
10-06-2009 kl. 20:15
Svar
Ja, vi er ude i en smule kodning. Men jeg vil gerne gøre det for dig (gratis) hvis du ikke selv har mod på det.
Det er meget stort at du vil hjælpe, men har faktisk fået en til det allerede (dog ikke gratis som du tilbød)
Bare i orden ;)
Svar
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Hej igen
Kunne kun se en meget kort title en længere title giver flere besøgene da den er mere synelige på google.dk
Om den placeres bedre på google er ikkke skkert , da det er teksten på siden der giver mest og det der linker til siden.
Title gerne op til 60 til 65 tegn som der vises på google.dk
Lav den beskrivende tekst på maksimalt 33 til 36 ord.
sæt nogle key ord ind bare nogle stykker
venlig hilsen
mikael
Svar