Hvis det bare er en blank Magento opsætning som du selv kan rode med, skulle tage og kontakte http://www.magentohotel.dk som kan sætte en gratis demo op du kan lege med (det er også magentohotel vi anvender til hosting)
Jeg sidder lige nu og snakker med kunden og han siger følgende:
" hm. hans tilbud er 10.000kr men følgende behøves vi jo ikke: Unikt design(har du lavet?) (Mig) Eget domæne(har jeg allerede) 1 års betalings gateaway ved epay.dk (værdi 1.587kr) Behøves jeg heller ikke skal jo kun bruge bankoverførsel og paypal.
jeg har ikke pbs har vi ikke råd til. pbs koster bare 3.500kr i oprettelse ikke skal jo kun bruge bankoverførsel og paypal
Hmmm... troede faktisk kun at en pbs aftale kostede 250 i oprettelse og 1000 om året?!
Nåh men... Nu sælger vi som udgangspunkt kun en samlet pakke inkl. design. For at være ærlig så er det ikke design timerne der koster mest, men mere udvikler timer og så det som hosting og betalingsgateway koster (disse to sidste koster mellem 2000 og 2500).
Hvis du vil snakke videre vil jeg foreslå at du kontakter mig på rl SNABEL-A getashop.dk.