Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Administratione arbejdsgange...

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Mar 09
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

 

Vi er et team som udvikler på en it-løsning med stor global potentiale; Vi har en forretningsplan, kravspec mm. og skal søge venture funding. Som led i dette forløb; er jeg i gang med at kortlægge vores kommende interne administrative arbejdsgange.  J har brainstormet mig til flg. arbejdsgange:

 

  • Billing/fakturering ift. licenser og sponsorer (reklamer). Der er tale om internationale kunder
  • Licensadministration/-styring – pr. bruger eller serverbaseret
  • Økonomistyring, regnskab, bogføring, betaling af skat, moms osv
  • Rapportering, statistik og beslutningsstøtte (Business Intelligence)
  • Ift. reklamer; styring og adm. Af af clicks, clickkrate osv.
  • Kundestyring (CRM)

 

Kan nogle tilføje noget til denne brainstorming? Hvad mangler vi? Kan i henvise til nogle systemer til understøttelse af ovennævnte arbejdsgange? Det skal ikke være nogle gratis værktøjer; vi betragter os som en dansk virksomhed med stor international potentiale og kunder; sådan mindre SMC-virksomhed… Ift. denne lille størrelse; i starten er der jo kun os partnere; så behøver man vel intet personalestyring (system) i starten?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)