TIP: Sådan laver du PDF-filer med Microsoft Word 2007
Fra København
Tilmeldt 15. Sep 08
Simon Frederiksen
Skrevet
09-06-2009 kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person
Svar
Hej venner!
Jeg har længe gået og ærget mig over, at det ikke var muligt at lave PDF-filer med Microsoft Office-programmer som eksempelvis Word og Excel.
-Men det kan man!
Alt du skal gøre er, at downloade et lille plugin fra Microsofts egen hjemmeside . Følg dette link
Det er fuldt lovligt (Microsoft tilbyder jo selv plug-in'et)
Det er super nemt
Det virker langt mere proffesionelt at udsende PDF-filer frem for eksempelvis word-filer
Go fornøjelse!
Svar
Fra Sønder Omme
Tilmeldt 21. Nov 07
Jesper Schlæger
Skrevet
09-06-2009 kl. 15:35
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Rigtigt godt tip, Simon. Jeg har haft diverse 3. parts applikationer installeret for at lave PDF'er, men det her er da bare for nemt.
Svar
Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Frederik Nielsen
Fra
DirectHost
Skrevet
09-06-2009 kl. 15:40
Svar
Har aldrig rigtig haft brug for det, eftersom jeg har CS4 pakken installeret, og der følger sådan et plugin med, men derfor et godt tip alligevel!
Svar
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Per Thomsen
Fra
ThomsenMedia
Skrevet
09-06-2009 kl. 15:47
Svar
Har altid brugt CutePDF writer.
Har altid fungeret godt for mig.
Svar
Venlig hilsen
Per Thomsen
Fra Hinnerup
Tilmeldt 29. Jan 09
Hej Simon,
Det er et fint tip.
Der er desværre ikke ret mange, som er opmærksom på det, selv om det er 2½ år gammelt. Derfor.. fint at du bringer det op. Fortsæt endelig!
Svar
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
-Men det kan man!
Alt du skal gøre er, at downloade et lille plugin fra Microsofts egen hjemmeside. Følg dette link
Nemlig. Det er udelukkende af licens hensyn. Meningen var at det skulle være en del af selve produktet, men licens hensyn tvang dem til at lave det til et selvstændigt produkt.
Alternativt er der PrimoPDF som jeg har brugt den gang jeg stadig var på en Windows maskine. Den installerer sig som en printer og man kan derfor bruge den i alle applikationer som kan printer
Svar
Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 08
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
09-06-2009 kl. 22:34
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Hvis man anvender Google Docs, som alternativ til Office pakken - kan man også blot gemme filen som pdf :) ved 2 klik
Eller gemme filen i det ønskede format
txt
rtf
doc (word)
Svar