Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento og hosting?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg har oprettet et domæne - og kvajet mig ved at få hosting hos one.com, der ikke understøtter Magento.

Hvem vil I foreslå som host til Magento shop?

Marketing vil være rettet mod Nord-Europa, så serveren skal ligge her et sted.

Glæder mig til nogle gode svar!

Med venlig hilsen

Flemming

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 13:40

Hej Flemming, prøv unoeuro.com det er hurtigt og billigt og meget stabil.

Leo :)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:40

Vi bruger selv kun magentohotel.dk til vores shops (inkl. i prisen).

De har servere optimeret til Magento og har hoster idag flere hundrede Magento shops.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:43

Leo - Ewebdesign.dk:

Jeg vil bestemt ikke anbefale de helt billigt webhoteller. En shop er noget man skal tjene penge på. Så hjælper det ikke at svartider er lange (ligesom supporten).

Disclaimer: jeg har ikke selv prøvet Unoeuro, men Magento har rimelig store krav til serveren og skal afvikles på noget som kan levere en del hestekræfter.

Test evt. hastighed for en Magento shop hos Magentohotel.dk her: http://prod1.magentohotel.dk/

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 13:51

Vores Magento hjemmeside kører også på Magentohotel.dk server. Det kan klart anbefales, virker kanon.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 13:58

Hej Rasmus,

Du virker til at have rimeligt godt styr på Magento. Er det dig, der sælger den løsning hos Magentohotel.dk?

Jeg har nogle supplerende spg om programmet, så hvis du kunne sende mig en PB med et tlf.nr, så ville det være kanon.

Med venlig hilsen

Flemming

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:07

Flemming1970:

Hej Rasmus,

Du virker til at have rimeligt godt styr på Magento. Er det dig, der sælger den løsning hos Magentohotel.dk?

Jeg har nogle supplerende spg om programmet, så hvis du kunne sende mig en PB med et tlf.nr, så ville det være kanon.

Med venlig hilsen

Flemming

Hej Flemming

Jeg har sendt dig en besked.

Til andre... Jeg er ikke på nogen måde affilieret med Magentohotel.dk udover at vi bruger dem til vores løsninger. Vi modtager ingen kickback eller noget!

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 14:15

Rasmus Lindgren:

Leo - Ewebdesign.dk:

Jeg vil bestemt ikke anbefale de helt billigt webhoteller. En shop er noget man skal tjene penge på. Så hjælper det ikke at svartider er lange (ligesom supporten).

Disclaimer: jeg har ikke selv prøvet Unoeuro, men Magento har rimelig store krav til serveren og skal afvikles på noget som kan levere en del hestekræfter.

Test evt. hastighed for en Magento shop hos Magentohotel.dk her: http://prod1.magentohotel.dk/

Hej Rasmus, 
Det har du ret i mht  Magento har rimelig store krav til serveren ... men vi selv bruger unoeuro - super support & billigt og ingen langsomme svar tider. Så anbefales.
Leo :)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:27

Leo - Ewebdesign.dk:
Det har du ret i mht  Magento har rimelig store krav til serveren ... men vi selv bruger unoeuro - super support & billigt og ingen langsomme svar tider. Så anbefales.

Oki. kender dem ikke godt nok til at kunne sige noget specifikt om dem. Har du et link til en Magento shop der ligger på deres servere?

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 22:14

Hej Flemming

Du er velkommen til kigge forbi vores side: http://www.MagentoHOST.dk/ og se vores tilbud på Magento Webhotel.

Vi kan også oprette en demo shop helt uforpligtende så du kan teste vores system Smile

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)