Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anmeldelse tak!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Igår fik jeg en ide til hvad jeg vil bruge til hvad jeg vil bruge scootermarkedet.dk til.

Men da jeg ikke er en haj til det der hjemmeside noget når det begynder at blive mere end bare lidt html på gefühl.har jeg valgt at bruge nogle opensource programmer..

Men hvad syntes i?

www.scootermarkedet.dk

 

Og er her nogle der kender nogle gode programmer til at lave en købe / salg funktion!!
helst med en dansk sprogpakke!

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Oh my god..

Det var det første jeg tænkte da jeg klikkede forbi din side.

Den er ganske enkelt for propfyldt med reklamer i forhold til størrelsen, og den er langt fra proffessionelt udført.

Hvis du vil spørge hvad der skal laves om, ville jeg sige alt eftersom der ikke rigtig er noget af det der er på siden nu som fungerer optimalt.

 

Det' en ommer ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lukkede med samme samme vinduet, for jeg kunne ikke finde ud af hvad din sider handlede om, altså ud over at vise reklamer :-s

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Lykke Nielsen:
Igår fik jeg en ide til hvad jeg vil bruge til hvad jeg vil bruge scootermarkedet.dk til.

Ehm... Hvad er det du vil bruge den til? Som nogen før mig har nævnt er det kun reklamer lige nu, og tilmelding til nyhedsbrev..

Du beder om feedback: Fjern reklamerne og lav en hjemmeside først.. Så kan du smide reklamer ind igen bagefter.. Måske ikke helt så mange :-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil anbefale du genovervejer dit "koncept". Hvem besøger en website fuldt med google adwords reklamer? Skal der slet ik være nogen former for værdi for de besøgende?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Senna:
Lukkede med samme samme vinduet, for jeg kunne ikke finde ud af hvad din sider handlede om, altså ud over at vise reklamer :-s

Jeg læste denne kommentar inden og fandt derfor menupunkterne. Der er ingen designmæssig sammenhæng mellem din blog og dit debatforum. Og der er heller intet indhold. Siden har så vidt jeg kan se ikke interesse for andre end dig, desværre.

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Lykke Nielsen:
Men hvad syntes i?

At det ligner en af de utallige domain parking sider, man desværre falder over på nettet. Det er 100% en ommer, tanken er måske god nok, men udførelsen du'r ikke.

Væk med alt banner og annoncer, og så et fængende design på resten.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden handler om et forum.

men senere hen en med en udvikling.

ligesom amino.? bare en anden interesse..

og ja selvfølgelig bliver der vist reklamer :)

 

Udseendet er  jeg helt enig med jer, trænger til en kærlig hånd(syntes jeg skam også jeg beskrev i indlæget)

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)