Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Foto browser

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Er ved at være noget af en glad fotoamatør og har blandt andet skudt en del billeder til div. venne/famileting, bryllupper, festivaler over sommeren.. Normalt plejer jeg bare at lave en HTML dokument hvor man kan scrolle ned og se alle billederne. Men da en del af min familie bor på landet og ikke har bredbånd osv. har de lidt problemer med at loade alle billederne, vil jeg høre om der er nogen der har en god O.S. fotobrowser som de kan anbefale. Gerne med brug af MSQL/PHP da mit ene webhotel understøtter dette.. Det må gerne være med thumps visning og så mulighed for visning/download af stort foto..

Kan selvfølgelig godt søge selv på div. O.S. sider, men hvis der nu var en der havde et godt tip vil det bare være kanon.. Da det primært er til privat brug behøver det ikke at være så fancy, men mere funktionelt.. Evt. med mulighed for visning af videoklip..

Mange hilsner:/Thomas

Fra København
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 19:38
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:40
Har du leget med det lille fotogalleri i Photoshop?

Det er langt fra avanceret, men kunne være en mulighed, da du sikkert alligevel bruger photoshop til så meget andet.
Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 19:53

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 13:34
Dato: 13-08-2006 19:39:31 Forfatter: Martin Tygsen Har du leget med det lille fotogalleri i Photoshop?

Det er langt fra avanceret, men kunne være en mulighed, da du sikkert alligevel bruger photoshop til så meget andet.

Tak Martin, og i andre der har svaret.. Det blev photoshop versionen denne gang. Typisk, bruger stortset photoshop hver dag, men har egentlig aldrig tænkt over det.. Familien kunne ikke vente længere på at se billederne fra weekendens bryllup.. Men jeg vil da også kigge de andre links igennem og se om der er et fotogalleri med kategorier, søgefunktioner osv... Har en ( endnu en  ) drøm om at lave et online billed/illus arkiv på et tidspunkt med alle mine pletskud..

Mange hilsner:/Thomas

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)