Tilbud på foliebogstaver/logo til butiksrude!
Tilmeldt 2. Nov 07
Githa
Skrevet
08-06-2009 kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Jeg vil meget gerne have lidt uforpligtende tilbud og forslag til logo /foliebogstaver til mit kommende butiksvindue.
Jeg ved ikke helt hvor stor ruden er egentlig, men vil formode mellem 180-200 cm i bredden.
Jeg forestiller mig der skal stå: Vildbasser.dk (i lidt buet facon - ser det ikke bedst ud) og der under noget som markere hvad vi sælger i lige form.
Og så skal der stå et sted: Handel 24 timer i døgnet på www.vildbasser.dk (eller noget i den stil)
Ser frem til at høre fra jer. Send gerne bare mail på vildbasser@vildbasser.dk
Mange hilsner Githa
Svar
Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk
Fra Hornslet
Tilmeldt 19. May 09
Casper
Skrevet
08-06-2009 kl. 16:11
Svar
hejsa kan ikke klare trykket men kan klare designet vis du mangler det ?
Svar
Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Danny Millek
Skrevet
08-06-2009 kl. 16:17
Svar
Cindy fra OC Skilte og Solfilm kan sikkert finde et fornuftigt tilbud til dig, skriv til hende herinde eller på på mail cindy@ocskilteogsolfilm.dk eller ring til hende på 24 86 64 69
Vi bruger hende i hvert fald selv.!
Svar
Tilmeldt 2. Nov 07
Githa
Skrevet
08-06-2009 kl. 18:58
Svar
hejsa kan ikke klare trykket men kan klare designet vis du mangler det ?
Desværre er det jo hovedsagligt trykket jeg mangler, for det skal jo bare være almindelig tekst...
Svar
Tilmeldt 2. Nov 07
Githa
Skrevet
08-06-2009 kl. 18:58
Svar
Cindy fra OC Skilte og Solfilm kan sikkert finde et fornuftigt tilbud til dig, skriv til hende herinde eller på på mail cindy@ocskilteogsolfilm.dk eller ring til hende på 24 86 64 69
Vi bruger hende i hvert fald selv.!
Tak det vil jeg se nærmere på.
Svar
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Jeg kunne da godt tænke mig at give et rigtig god bud på hvordan det kunne se ud.
Hvis du vil kontakte mig på info@adweb.dk så jeg eventuelt kan høre lidt mere om hvor meget du vil bruge på det.
Det er lidt afhængig af størrelse på budget , hvor "lækkert" det kan komme til at se ud.
Du har vel også et par ønsker til farver osv.
Svar