Har overtaget Rasmus Kaes kaffe web-shop..jeg ville blive glad for at I fortæller mig hvad jeg kan gøre for at forbedre hjemmesiden...hvad skal jeg være opmærksomt på og er hjemmesiden hensigtsmæssig opbygget og designet i forhold til at den kan ses i google? og andre søgemaskiner?...kan i give mig nogle gode råd?
Desuden ...jeg har brug for etikketter til at sætte på kaffeposerne....har indhentet diverse tilbud og prisen for 12.000 etikketter ligger mellem 9.000 og 12.000 kr. Hvilket jeg synes er rimelig dyrt....når jeg er lige startet!! det skal være ovale etikketer. Har i nogle bedre forslag hvad dette angå`? jeg har tænkt på at printe dem selv...men det kræver en god printer..i det etikketerne har glans, med gule kanter....
Et tredje ting...jeg vil gerne afskaffe det sædvanlige papir boxposer som bruges til kaffen, og i stedet for bruge ventilposer der kan lukkes tæt...men jeg har ikke kunne finde nogen leverandør på det........nogen der ved hvor jeg kan få de ventilposer?
Hvordan ville det være hvis jeg kunne få bestilt ovenstående i udlandet?...
Syntes ikke rigtig, at venstre-menuen passer ind, det er fint nok at menuen er derude, men syntes det virker meget rodet når der også er "Søg", "Nyhedsbrev" og "Tip en ven" ude i menuen.
Hvis jeg var dig, så ville jeg lave lidt om på farverne, og ændre opsætningen lidt.
Jeg synes umiddelbart din hjemmesiden virker ret rodet og uoverskuelig. Det er selvfølgelig en smagssag, især når det kommer til design. Jeg vil bare synes at det gør utrolig meget at der et billede af det produkt som man overvejer at købe.
Jeg vil mene at en hjemmeside hvor hvert produkt i og for sig har sin egen side hvor du kan gå ind og læse om produktet er at foretrække. Det vil virke noget mere overskueligt.
Jeg håber du kan bruge lidt konstruktiv kritik til noget.:)